تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۵۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

کارهایی که با سفر به آلانیا باید انجام داد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

کارهایی که با سفر به آلانیا باید انجام داد


سفر به شهر رویایی آلانیا ، جاذبه های گردشگری تور آلانیا و به طور کلی انتخاب تور آلانیا برای یک نعطیلات کامل و مفرح نیاز به آشنایی بیشتر با بخش های مختلف این شهر ، خیابان ها و همچنین کارهایی که می توان در طول سفر به آلانیا انجام داد ، دارد.
در آلانیا می توانید تفریحات خود را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر بخش های تور ترکیه انجام دهید. به علاوه بهره مندی این منطقه از زیباترین مناطق طبیعی ، سبب شده است که طرفداران تور آلانیا ، در دو دهه اخیر افزایش پیدا کنند.
صرف شام در رستوران اسب سیاه
این رستوران ، بدون شک معروف ترین رستوران آلانیا می باشد. موزیک در کنار بهترین سرویس غذا و منوهای مختلف ، شب های خاطره انگیزی را برای مسافران رقم می زند.

  • gashthatour gashthatour

آداب و رسوم و فرهنگ استانبول

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ


آداب و رسوم و فرهنگ استانبول

هرچند که آداب و رسوم ترکیه فراگیر است و برای اکثر نقاط این کشور صدق می کند ، اما مشابه کشورهای دیگر ، به هر جایی که از تور ترکیه سفر می کنید ، مردم جدیدی با آداب و رسوم متفاوت مشاهده می کنید. همچنین برخی یک تور خاص را نظیر تور استانبول انتخاب می کنند و کل تعطیلات را در تنها در همین شهر سپری می کنند. لذا آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر نظیر فرهنگ مردم در استانبول  ، ازجمله ملزومات پیش از سفر می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا میشوید.

  • gashthatour gashthatour

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم


اگر مقصد شما برای تعطیلات  ترکیه است و می خواهید با تور ترکیه از بهترین امکان این کشور دیدن کنید ،آشنایی با مراکز تفریحی ترکیه ، شهرهای ترکیه و جاذبه های تفریحی این کشور ، برای کسانی که با تور و برای مدت زمان کوتاهی سفر می کنند ، لازم است.
غذاهای اصیل ترکی ، شهر آنتالیا و بازدید از کوه آتش در ترکیه ، از جمله کارهایی بود که در بخش اول معرفی کردیم. سایر کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام دهید و پیشنهاد می کنیم بازدید از آن ها را از دست ندهید عبارتند از:

  • gashthatour gashthatour

کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ


کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

شکل دیگری از گردشگری را می توانید با تور های ترکیه تجربه کنید و در عین  بازدید از اماکن تاریخی و قدیمی ، از جاذبه های گردشگری این کشور لدت ببرید.
هر نقطه از ترکیه را که انتخاب کنید ، زیبایی های آن شما را مجذوب خود می کند. کارهای زیادی را می توانید با سفر در تورترکیه انجام دهید که بخش های زیادی ازآن را از جمله کورشونلو و غارهای اطراف آلانیا را معرفی کردیم. شما را به مطالعه ی بخش آخر از این سری مطالب دعوت می کنیم:

  • gashthatour gashthatour

آرامگاه های مشهد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ

آرامگاه های مشهد


مشهد، سرزمین کهن و دیرینه زمانی مکان اقامت امامان معصوم (ع) بود. گردشگران تور مشهد به دنبال رد پای آنان وارد این شهر روحانی می شوند و پس از چندی عزلت گزیدن در کنار بارگاه امام رضا (ع)، به بازدید از جاذبه های دیگری چون آرامگاه های مشهد می پردازند. در بخش تور مشهد به ویژگی های این تور ها اشاره نموده ایم.


ویژگی آرامگاه های مشهد


ویژگی آرامگاه های مشهد، در یک نکته مهم نهفته است و آن هم وجود حرم امام رضا (ع) می باشد. برکت وجود این امام عزیز سبب شده که این شهر رنگ و بوی دیگری بخود بگیرد وآرامگاه های مشهد به دست فراموشی سپرده نشود. 
بهمین دلیل گردشگران تور مشهد به بهانه زیارت امام رضا (ع)، هر چند اقامت کوتاهی در مشهد داشته باشند به این آرامگاه ها که به مکان های زیارتی مشهد بدل شده اند، می روند. در قسمت تور ویژگی های تور و هتل های مشهد را شرح داده ایم.

  • gashthatour gashthatour

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد


با انتخاب تور ترکیه و ورود به این کشور ، دنیایی از مکان های دیدنی و تفریحی پیش روی شماست که تنها نیاز است وقت خود را تنظیم کنید و طبق برنامه پیش بروید تا بتوانید تمام کارهایی که قبل از تور برنامه ریزی کرده اید را عملی کنید.
بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه و مناطق طبیعی آن بخشی از کارهایی است که می توانید در طول تور انجام دهید. در این سری از مقالات ، کارهایی را که می توانید در تور ترکیهانجام دهید را به تفصیل می خوانید:
سفر به آنتالیا
سفر به آنتالیا را قطعا در برنامه سفر خود به ترکیه قرار دهید. تورهای تفریحی درون شهری زیادی وجود دارند که شما را از سمت پایتخت به دوقطب این بهشت ، آنتالیا ، هدایت می کنند و می توانید از دیدن بندر زیبای این شهر تا جاذبه های گردشگری آنتالیا و خیابان های آن ، لذت ببرید.
نمایش آتش در کوه های Chimaera 

  • gashthatour gashthatour

آب و هوای مشهد

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ



کلان شهر مشهد واقع در شمال شرق کشور، منطقه ای پر بازدید و مکانی برای فرود تور های گردشگری می باشد. تور مشهد چه داخلی و چه خارجی نیازمند شناخت آب و هوای مشهددر فصل های مختلف بوده و کمک بسیاری به مسافرت های گردشگران خواهد نمود. آب و هوای کلی مشهد معتدل بوده ولی دارای تغییرات زیادی است اما دارای آب و هوای متمایل به سرد و خشک می باشد.

آب و هوای مشهد


آب و هوای مشهد در بهار
تور مشهد در بهار با آغاز تعطیلات نوروز شروع شده و یکی از بهترین فصل های سال برای مسافرت به مشهد می باشد. آب و هوای مشهد در بهار نه از نظر گرما و نه از نظر سرما آزار دهنده نبوده و بسیار دلچسب می باشد. آب و هوای مشهد در این فصل با تغییرات دما باز هم عالی است. در این فصل مکان های تفریحی مشهد بسیار شلوغ است.
 آب و هوای مشهد در تابستان
تور مشهد در تابستان بدلیل تعطیلی های شغلی و درسی با استقبال بی نظیری روبرو می شود. آغاز مسافرت های تور مشهد در سه ماه تابستان افزایش می یابد و تابستان شلوغ ترین فصل تور مشهد می باشد.
آب و هوای مشهد در تابستان در گرم ترین شرایط به 40 درجه بالای صفر می رسد. تابستان های این شهر گرم و خشک است. آب و هوای مشهد در بیشترین درجات بسیار گرم و آزار دهنده می باشد.
آب و هوای مشهد در پاییز
تور مشهد در پاییز از استقبال کمتری برخوردار است. در این فصل از سال به دلیل اتمام تعطیلات شغلی و درسی، تور های مشهد مسافران بسیار کمتری نسبت به دیگر فصل ها دارند. یکی از ویژگی های این فصل وجود تور های لحظه آخری و فروش بلیت های ارزان قیمت است که از نظر اقتصادی بسیار بصرفه برای مسافران این تور می باشد.
آب و هوای مشهد در پاییز سرد و خشک می باشد. آب و هوای مشهد در این فصل در کمترین درجه هوا بسیار خشک می باشد.
آب و هوای مشهد در زمستان
تور مشهد در زمستان نیز با استفبال کمی روبرو می باشد. تور های لحظه آخری و بلیت های ارزان قیمت از ویژگی این فصل از سال است.
آب و هوای مشهد در زمستان در سرد ترین شرایط 20 درجه زیر صفر می رسد. زمستان های این شهر سرد و مرطوب است. آب و هوای مشهد در کمترین درجه بسیار سرد می باشد.

  • gashthatour gashthatour

خیابان های استانبول-بخش دوم

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ



استانبول ، شهر توریستی ترکیه که در سال با برگزاری تورهای مختلف از نقاط زیادی از جهان ، به یکی از قطب های تفریحی در آسیا و البته اروپا تبدیل شده است ، خیابان های مختلفی دارد که شاهراه های این شهر هستند و برای جا به جایی در شهر و بازدید از جاذبه های مختلف گردشگری استانبول در تور ترکیه ، آشنایی مختصری با آن ها لازم است.
در بخش دوم از معرفی خیابان های استانبول ، سایر خیابان های اصلی که در تور استانبول را خواهید دید ، معرفی می کنیم.

خیابان های استانبول-بخش دوم


میدان ارتاکوی
میدان ارتاکوی یکی از میدان های معروف استانبول است که در خیابان اورتاکوی واقع شده است. این خیابان در نزدیکی تنگه بسفر است و منطقه ای دیدنی برای کسانی است که اهل گشت و گذار خیابانی هستند. اوج شلوغی این میدان را در اواخر هفته و در کافه ها و رستوران های اطراف میدان میبینید.
میدان Eminonu
این میدان بین پل گالاتا و مسجد جدید قرار گرفته است و اغلب کسانی که قصد دارند از بازار بزرگ و بازار ادویه ها در تور استانبول دیدن کنند و از آن جا خرید کنند ، از این میدان عبور می کنند.
خیابان بایزید
این خیابان یکی از شلوغ ترین بخش های شهر است که به میدان بایزید ختم میشود. دانشگاه استانبول ، مسجد بایزید و بازار بزرگ  معروف شهر به همراه فروشگاه های معروف اطراف، در این منطقه قرار گرفته اند.
جاده دیوان
جاده دیوان که به  Divan Yolu نیز معروف است ، خیابانی در استانبول است که  از مسجد ایاصوفیه آغاز میشود و به میدان بایزید ختم میشود.
این خیابان از شریان های اصلی و مهم شهر در دوره بیرانس بوده است و بنابراین قدمت زیادی دارد. مسجد جامع ، مسجد بیزانس ، مسجد آبی و میدان اسب دوانی در حاشیه این خیابان قرار گرفته اند. به طور کلی آشنایی با خیابان های استانبول ، یافتن جاذبه های مختلف در تور گردشگری را ساده تر می کند.

منبع: خیابان های استانبول-بخش دوم

 

  • gashthatour gashthatour

خیابان های استانبول

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ



استانبول یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و پایتخت هنر و فرهنگ این کشور است . احتمالا با انتخاب تور استانبول باید زمان زیادی برای برای آشنایی کامل با جاذبه های گردشگری شهر و همچنین مناطق تفریحی آن صرف کنید. خیابان ها و میدان های استانبول شهرت زیادی دارند؛ در کشورهای اروپایی نیز نام میدان های بزرگ این شهر مطرح شده است و بنابراین تور های مربوط به استانبول ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.خیابان های استانبول

  • gashthatour gashthatour

کارهایی که در سفر به استانبول باید انجام داد

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ



سفر کردن با تورهای تفریحی ، در کنار بازدید از مناطق توریستی و تاریخی ،  با انجام فعالیت های تفریحی و لذت بردن با بازدید از امکانی که قدمتی ندارند ، لذت بخش تر میشود. در واقع سوالی که قبل از شروع تور به ذهن یک گردشگر میرسد این ست که به جز دیدن مناطق گردشگری ، چه کنیم؟

کارهایی که در سفر به استانبول باید انجام داد

  • gashthatour gashthatour