تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور یونان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور یونان


آکروپولیس
نماد آتن و یونان و در واقع تمدن غرب ، آکروپولیس است. آکروپولیس تپه ای سنگی در قلب آتن مدرن است که گویی توسط  معابد با شکوهی  تاجگذاری شده است. کل عمارت در اصل از 58 ستون  ساخته شده است که سقف را حمایت می کند و به حاشیه های زیبایی مزین شده اند. همچنین آگورا یا میدان باستانی نیز  در دامنه ی اکروپولیس وجود دارد که  جاذبه ی دیگر این بخش است.
موزه آکروپولیس
این موزه در سال 2009 توسط برنارد چومی ،  با پوشش شیشه و فولاد و ساختاری فوق مدرن ساخته شد. در این موزه یافته های باستانی آکروپولیس به نمایش گذاشته شده  که قدمت آن ها به بیش از 6 قرن گذشته  برمیگردد.
سانتورینی
در میان جزایر یونان ، سانتورینی ، چشم گیر ترین جاذبه ی این منطقه است . چرا که شهری بنا شده بر پایه ی صخره ها می باشد .  این بخش از ساختمان های سفید مکعبی تشکیل شده است  که در حال حاضر به هتل یا استخر تبدیل شده اند. مشاهده ی ماسه های سیاه و سفید نرم و آتشفشانی  و گذاره های دفن شده پس از فوران آتشفشان های  کوه های این منطقه در 3600 سال پیش ،  اوقاتی خوش را در سانتورینی برای شما رقم میزند.
Mykonos
یکی از جزایر معروف می باشد که  محل ورزش های آبی ، غذاهای دریایی خاص  واجراهای موسیقی شبانه و زنده در سواحل رویایی این منطقه است. مراسم های بین المللی در ساحل این جزیره به صورت ماهانه و سالانه برگزار میشود.
Delphi
در خشکی های سرزمین یونان ، دلفی ، منطقه ی وسیعی است که به عنوان میراث یونان شناخته میشود که در کوهپایه ی پارناسوس مستقر شده است. دلفی از معابد ، استادیوم  و تئاتر تشکیل شده است که در قرن هشتم بنا شده است. در کنار دلفی ، موزه باستانی دلفی نیز وجود دارد کالکشن زیبایی از آثارباستانی منطقه است.

اطلاعات تور یونان


بهترین زمان برای تور یونان


با توجه به مجاورت کشور با دریای مدیترانه ، دو نوع سیستم آب و هوایی در این منطقه حاکم است :  آب و هوای خنک که در مجاورت کوه های این منطقه یافت میشود ،  و آب و هوای دیگری که بخش مرکزی و مایل به شمال کشور یافته میشود که در این بخش زمستان های بسیار سرد و تابستان ها بسیار گرم است. مجموعا با انتخاب مقصد مورد نظر ،  دل پذیرترین آب و هوا را می توان در ماه های ژوئن تا اکتبر و سپتامبر تجربه کرد.


منبع: اطلاعات تور یونان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی