تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

جاذبه های گردشگری تور ارمنستان

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ



ارمنستان کشور تاریخی با فرهنگی غنی است که قبلا جزجمهوری شوروی سوسیالیستی بوده است و در حال حاضر با توجه به استقلالی که یافته است از جمله کشورهای بی حاشیه منطقه محسوب میشود و درآمد بالایی از صنعت گردشگری با برگزاری تور های ارمنستان از کشورهای مختلف نصیب این کشور می شود.
جاذبه های گردشگری تور ارمنستان به نوعی با طبیعت این کشور گره خورده است؛ بنابراین توصیه می کنیم که به همراه مطالعه این مطلب، آشنایی با جاذبه های طبیعی تور ارمنستان را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری تور ارمنستان


رصدخانه کاراهونج
رصدخانه کاراهونج یک سایت باستانی است که از سال 2004 فعالیت خود را از جانب دولت شروع کرد و هم اکنون از مناطق پرطرفدار در تور ارمنستان شمرده میشود. این رصد خانه در جنوب استان سیونیک ارمنستان واقع شده است. این سنگ ترکیبی از سنگ قبر های دوران برنز می باشد و در اصل کلمه کارا نیز به معنای سنگی می باشد. رصد ستارگان به صورت شبانه در این منطقه از تور ارمنستان شبی به یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد.
صومعه   Tatev 
این صومعه در استان سیونیک واقع شده است. Tatev و ساختمان های مرتبط با آن تا یک کیلومتر روی لبه یک تنگه میان رودخانه عمیق و صخره استقرار یافته اند. صومعه  Tatev بین  سال های 895 -906 میلادی ساخته شده است. در صومعه کلیسای فعال پیتر و پل نیز وجود دارد که  در تور ارمنستان بسیار معروف است. 
کوه های قفقاز
کوه های قفقاز مجموعه ای قابل توجه در تور و شامل قله های پوشیده از برف در شمال ارمنستان میباشند. بسیاری از بازدید کنندگان با زحمت و پیاده روی های دشوار مسیرهای متنوع را تا رسیدن به این کوه ها در تور ارمنستان طی می کنند تا شاهد نمایش خیره کننده، هوای تازه کوهستان و فراوانی روستاهای ارمنی عجیب و جالب در این منطقه  باشند. در این روستاها می توانید کالاهای مختلفی نظیر عسل مرغوب را در تور ارمنستان با قیمت بهتری خریداری کنید.


منبع: جاذبه های گردشگری تور ارمنستان



تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی