تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

تور گرجستان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

درباره تور گرجستان

گرجستان (به گرجیსაქართველო، ساکارتولو) کشوری در قفقاز است. این کشور در انتهای شرقی دریای سیاه قرار گرفته است و از سمت جنوب با ترکیه و ارمنستان و با روسیه از جانب شمال همسایه است.

گرجستان سرزمینی با شکوه است که دیدنی های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد. برخی گرجستانی ها را از نظر فرهنگ ، زبان و نژاد ، روسی برمیشمارند. برخی هم تصور می کنند که آنان ایرانی یا ترک هستند! در حالی که این قوم ، اتصالی با سایر اقوام ندارد. اما نظریه هایی برای وجود پیوند میان گرجی ها با باسک، کورسی و شمال قفقاز وجود دارد.

گرجستان کشوری چند قومیتی است که قوم Kartveli بر سایرین غالب است. زبان این قوم نیز کاملا یگانه است و ارتباطی با زبانهای هند و اروپایی یا سامی ندارد. این کشور بارها علیه بزرگترین امپراطوری جهان ،از جمله مغول، فارسی، عثمانی، روسیه، و غیره قیام کرده است و درگیر شده است. با این حال گرجستان در حفظ هویت فرهنگی و سنتی خود موفق بوده است. 

گرجستان دارای شهرستانهایی با خیابانهای فرعی باریک ، بالکن  های خانگی گسترده، راه پله ای تخریب شده و پیچ خورده، کلیساها ی باشکوه قدیمی، و مردمی خونگرم و مهربان است. همه ی  این مزایا ، با پس زمینه  ای از برف با شکوه کوه ها و سواحل دریای سیاه به اوج خود میرسد.

درباره تور گرجستان

مهم ترین شهر های گرجستان در تور گرجستان

  • تفلیس : پایتخت زیبا و بزرگترین و جهان شمول ترین شهرستان گرجستان
  • آخالتسیخه : پایتخت کوچک سمتسخجوختی  که درنزدیکی دو صومعه زیبا  واردزیا و ساپارا واقع شده است.
  • برجومی : یک شهرستان کوچک زیبا با آب معدنی معروف!
  • کوتائیسی : شهرستان دوم گرجستان و پایتخت تاریخی کولخیس باستان
  • متسختا : پایتخت سابق تاریخی شرقی ، مرکز کلیسای ارتدوکس گرجستان و یکی از  میراث جهانی یونسکو
  • سوخومی : پایتخت آبخازیا  ودارای  یک ساحل زیبا  و مشرف  به سمت کوه های سربه فلک کشده ؛  سوخومی از  جنگ و تحریم اقتصادی رنج می برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی