تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ

کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم


اگر مقصد شما برای تعطیلات  ترکیه است و می خواهید با تور ترکیه از بهترین امکان این کشور دیدن کنید ،آشنایی با مراکز تفریحی ترکیه ، شهرهای ترکیه و جاذبه های تفریحی این کشور ، برای کسانی که با تور و برای مدت زمان کوتاهی سفر می کنند ، لازم است.
غذاهای اصیل ترکی ، شهر آنتالیا و بازدید از کوه آتش در ترکیه ، از جمله کارهایی بود که در بخش اول معرفی کردیم. سایر کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام دهید و پیشنهاد می کنیم بازدید از آن ها را از دست ندهید عبارتند از:
بازدید از کورشونلو
آبشاری رویایی را تصور کنید که توسط جنگل های انبوه کاج احاطه شده است و در تمام فصول سال شکوه خود را حفظ می کند. آبشار کورشونلو  در 20 کیلومتری آلانیا ، یکی از زیباترین آبشارهای ترکیه است که بازدید از آن را در طول تور ، می تواند طراوت دوباره ای به سفر شما ببخشد. قایق های زیادی در این منطقه وجود دارد که شما را به سمت آبشار هدایت می کنند. فراموش نکنید که قبل از رفتن به این آبشار، دوربین حرفه ای و اقلام عکاسی را برای تصویربرداری از شکوه این آبشار به همراه داشته باشید.
بازدید از مناطق دوردست در ساحل آلانیا
آلانیا زیباترین جاذبه های طبیعی ترکیه را در خود جای داده است. اگر  در طول تور ترکیه به ساحل کلئوپاترا نیز میروید ، می توانید کمی دورتر از بخش های ابتدایی ساحل ، از میان شن ها وارد غار شگفت انگیز Damlatas شوید.
افراد محلی این منطقه ، به این غار ، غار چزکان می گویند؛ چرا که به سبب استالاکمیت های فراوان ودمای غار ، قطرات آب زیادی از سقف و سایر نقاط سرازیر میشود. همچنین غار را پادزهری برای بیماری آسم می دانند و بنابراین بازدید از این غار در تور ، می تواند تجربه شگفت انگیزی باشد!

 منبع: کارهایی که در تور ترکیه باید انجام داد-بخش دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی