تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور قونیه

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ

جاذبه های طبیعی تور قونیه


ترکیبی از جاذبه های طبییعی که زیستگاه بسیاری از حیوانات این منطقه را تشکیل می دهد و گونه های جانوری کم نظیر ، مجموعا  جاذبه طبیعی این شهر را تشکیل می دهد.
پارک ها ، پناهگاه ها ، دهانه های آتشفشانی ، آبشار ها ، اقامتگاه های حرارتی که جنبه درمانی دارند و نهایتا غار ها  سبب میشوند که لحظه ای در این سفر احساس خستگی نکنید.


جاذبه های تاریخی تور قونیه


مقبره و موزه مولانا
بازدید از این موزه ، اولین  کاری است که هر توریست با سفر به قونیه انجام می دهد. فرقی ندارد مسلمان باشید یا غیرمسلمان ! اشعار مولانا  ، برای همه ی انسان سروده شده است و مفاهیم عرفانی اشعار وی ،  با گذشت  قرن ها ، هنوز تازگی خود را حفظ کرده است.
این مکان تنها یک موزه نیست ، بلکه محلی زیارتی برای تمامی افرادی است که شیفته بیان مولانا در وصف حال دراویش شده اند.  سالانه بیش از یک و نیم میلیون نفر از این مکان بازدید می کنند و به سبب تقدس آن ، تمامی افراد از هر دین و مذهبی ، باید با حجاب کامل وارد این مکان شوند.
در این موزه دو اتاق قرآن خوانی و خوشنویسی مجزا وجود دارد و در درب ورودی نقره ای این مکان که از زمان عثمانی باقی است جمله ی زیبایی درج شده است : هر کس که ماقص از این در وارد شود ، کامل از آن خارج شود!
این آرامگاه از بناهای دوران سلجوقی است و  دارای اتاق های فراوانی از جمله اتاق حزن می باشد که در آن آلات موسیقی ،  نسخه اصلی مثنوی ، سجاده مولانا و... وجود دارد.
در این مکان بخشی به عنوان مطبخ وجود دارد که در آن ماکت های فراوانی که با لباس دراویش پوشیده شده اند دیده میشود.  در اطراف مقبره اصلی ،   قرآنی کوچک و  فرشی از کعبه که از ابریشم و پشم ایرانی دوخته شده است  ، دیده میشود.
Konak Konya Mutfağı
این مکان ، رستورانی سنتی واقع در قونیه است که  فضایی بی نظیر را برای گردشگران فراهم کرده است . فضای این رستوران همواره آغشته به عطر رز است و با نوای چنگ و اشعار مولانا ، جذاب تر میشود.
Osmanlı Çarşısı
موزه باستان شناسی
این موزه نظیر خود شهر قونیه ، حاوی آثار مربوطه به دوران رومیان ، یونانیان ، بیزانس ، دوران آهن و عصر نوسنگی می باشد. تابوت های رومی ، ظروف باستانی متعلق به دوره های تاریخی مختلف و ... از جمله بخش های مختلف این موزه است.
موزه آتاتورک
موزه آتاتورک اهدایی مردم قونیه به آتاتورک ، به پاس خدمات ارزشمند وی می باشد. این خانه بعد ها به موزه تبدیل شد واز  معماری اصیل  و منحصر به فردبرخوردار است.
تپه و مسجد  علاالدین
این تپه در شهر قونیه قرار گرفته است و مانند یک پارک تاریخی می باشد. در بالای تپه مسجد علاالدین واقع شده است که  این بنا نیز در دوران سلجوقی ساخته شده است.

اطلاعات تور قونیه


بهترین زمان تور قونیه


قونیه در تمامی فصول سال بازدیدکننده به سمت خود جذب می کند و در فصول تابستان و پاییز هوایی معتدل دارد. اما با توجه به این که مهم ترین بنای این شهر  ، آرامگاه مولانا می باشد ، اغلب سفر ها به این شهر ،  در 26 آذر یا 17 دسامبر ، مصادف با  سالروز درگذشت مولانا  صورت میگیرد.


منبع: اطلاعات تور قونیه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی