تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

توصیه های سفر به هند

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

هند کشوری فوق العاده است، از زیبایی های طبیعی، فرهنگ غنی و سنت های جالب آن لذت خواهید برد اما کشوری است که دارای تناقض های داخلی بسیار است. مانند دیگر کشورهای دنیا، در تور هند نیز تابوهایی وجودد دارند که ممکن است موجب اهانت و واکنش شدید افراد در تور هند شوند. اگر چه اغلب مردم تور هند در برابرر خارجی ها  صبور هستند، اما توصیه می شود که به رسومات بومی احترام بگذارید، توصیه هایی که در ادامه بهه آنها اشاره شده است را به کار بگیرید و درباره نبایدهای سفر به تور هند اطلاعات کسب کنید تا از قرار گرفتن در دردسر و یا اهانت به کسی اجتناب کنید.

توصیه های مهم هنگام سفر با تور هند :

باید های هندوستان:

  • اگر خانم هستید در تور هند پوششی مناسب داشته باشید. بلوزهای بدون آستین، دامن های کوتاه،  شلوارک، لباس های یقه باز نپوشید. و مردان هم نباید شلوارک بپوشند.
  • صبح ها هر چه زودتر آماده شوید. ترافیک و جاده های تور هندوستان افتضاح هستند.
  • در طول تور هند با مردم با یک لبخند بزرگ احوالپرسی کنید. از دست دادن با خانم ها به  خصوص در مناطق برون شهری و دور افتاده خودداری کنید.
  • در صورت امکان از بیمه مسافرتی تور هند فقط برای دزدی، خسارت و پزشکی استفاده کنید. فقط در صرافی های معتبر اقدام به تبدیل ارز کنید.

تور هند

  • خودتان را در مقابل بیماری های ویروسی از قبیل حصبه، مالاریا، هپاتیت و کزاز که در تور هندوستان شایع است واکسینه کنید. تمام دارویی که فکر می کنید به آنها نیاز دارید همراه داشتهه  باشید.
  • هنگامی که در تور هندوستان می خواهید چیزی از غرفه های کنار جاده و یا دستفروش ها  بخرید بر سر نصف قیمت چانه بزنید. اما وقتی در فروشگاه های بزرگ خرید می کنید بهه خصوص آنهایی که دارای تابلوی "قیمت ثابت" هستند چانه نزنید.
  • هنگامی که از عبادتگاه ها یا آرامگاه های هندوستان بازدید می کنید کفش های خود را در آورید.
  • اگر در طول تور هند خود به بازدید یکی از دوستان تان میروید ، همانگونه که مرسوم است هدایای کوچکی همراه خود ببرید که به افراد تقدیم کنید این هدیه می تواند به کوچکی یک کارتت پستال از کشور خودتان باشد. 

منبع : توصیه های سفر به هند

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی