تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جاذبه های گردشگری سامویی (2)

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

سامویی سومین جزیره از نظر وسعت در تور تایلند است و به واسطه این وسعت نیز پیشرفت های زیادی را در مدت زمان کوتاهی داشته است. این جزیره امکانات مختلفی نظیر فرودگاه بین المللی دارد و به همین دلیل مسافران از نقاط مختلف جهانتور سامویی را انتخاب می کنند. کوه سامویی یا جزیره سامویی تنها یک جزیره آسیایی نیست؛ بلکه یک جزیره جهانی برشمرده میشود. ایرانیان نیز مثل سایر کشورها نقش عمده ای در تامین درآمدهای گردشگری با تور داشته اند. در ادامه بخش اول مقاله جاذبه های گردشگری سامویی با مکان های دیدنی این جزیره زیبا بیشترآشنا خواهید شد.

رد پا بودا

بودا در میان مردمان سامویی ارزش خاصی دارد. اگر در تور سامویی با مردم و افراد محلی سروکار داشته باشید نیز می توانید متوجه شوید که آثار و متعلقات بودا نظیر ردپای بودا برای این مردم به همان اندازه مقدس می باشد. در بالای تپه حرم و در نزدیکی باغ پروانه در تور سامویی 4 رد پا حک شده و پشت سرهم وجود دارند که مردم معتقدند این رد پا متعلق به بودا بوده است.

معبد چینی الهه ژائو مه گوان من

این معبد چینی به واسطه چینی های مهاجر به مناطق مختلف در تور سامویی ساخته شده است. معبد حدود 30 سال قدمت دارد و دکور و نقاشی های اطراف آن به خوبی  بیانگر داستان های مرتبط با الهه ژائو مه گوان من چینی ها می باشد.

منظره این معبد در میان دیدنی های تور تایلند بی نظیر است و در جنوب غربی کوه تائو و جزیره لاک پشت واقع شده است. برای دیدن غروب خورشید بهتر است از ارتفاعات این تپه به سمت ساحل پیش بروید تا بتوانید منظره دیدنی آسمان را مشاهده کنید.

معبد هاینان

این معبد به جواهر روشن در تور سامویی نیز معروف است . معبد هاینان معبدی چینی است که در سال 1862 در مرکزNathon ساخته شد. دروازه این معبد با دو شیر  طلایی حفاظت میشود و ساختمان اصلی نیز توسط یک باغ بزرگ احاطه  شده است.

منبع : جاذبه های گردشگری سامویی (2)


تور خارجی تور داخلی

تور ترکیه تور تایلند تور اروپا تور امارات تور هند تور اندونزی تور چین تور آمریکا تور مالزی تور ارمنستان تور بلغارستان

تور روسیه تور گرجستان تور قبرس تور مالدیو تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی تور سنگاپور تور استرالیا تور عراق

تور استانبول تور آنتالیا تور کوش آداسی تور آنکارا تور بدروم تور آلانیا تور قونیه تور پوکت تور پاتایا تور بانکوک تور سامویی

تور یونان تور فرانسه تور ایتالیایی تور اسپانیا تور دبی تور بالی تور کوالالامپور تور قبرس شمالی تور قبرس جنوبی

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور یزد تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

توصیه های ضروی در طول اقامت در ترکیه (2)

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

بعد از این که تور ترکیه را برای تعطیلات خود انتخاب کردید، مشابه با هر تور تفریحی دیگر لازم است با قوانین و شیوه برخورداجتماعی در هر محیط آشنا باشید. به علاوه مسائل امنیتی در کشورهای بیگانه همواره مطرح است و هرچه قدر هم که تورهای مطمئنی را برای سفر خود انتخاب کرده باشید، باز هم بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید. به شیوه پوشش متداول، مکان هایی که در آن ها رفت و آمد دارید، مبادلات و خرید شما و...در ادامه مقاله توصیه های ضروری در طول اقامت در ترکیه (1) در این مقاله هم به موارد مورد نیاز برای یک سفر عالی با تور ترکیه اشاره خواهیم کرد.

مشابه افراد بومی منطقه رفتار کنید

به دلیل مسائل امنیتی موجود و سواستفاده های زیادی که در تور ترکیه با توجه به پرطرفداربودن آن انجام میشود، بهتر است که در برخورد خود با سایر افراد دقت زیادی داشته باشید. با توجه به حجم رفت و آمد های موجود در تورترکیه سعی کنید از  عبور و مرور در نقاط پرازدحام خودداری کنید و از حمل وسایل قیمتی خودداری کنید. از این که مدام با سوالات مختلف ازافراد بومی هر نقطه آن ها را ازملیت و توریست بودن خود آگاه کنید اجتناب نمایید. در هر صورت سعی داشته باشید مطابق با فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه برخورد کنید.

توجه به آداب معاشرت در منزل و هتل ها

همان طور که قبلا گفته شد، یکی از راه های اقتصادی برای صرفه جویی در هزینه ها در تور ترکیه، اجاره آپارتمان و منازلی است که صرفا برای مسافران در نظر گرفته شده است. در صورتی که از این اقامتگاه ها در تور استفاده می کنید، باید به آداب برخورد با افراد مختلف آشنا باشید.ترک ها افرادی خونگرم هستند و مایل هستند شام و سایر وعده های غذایی خود را با مهمان ها بگذرانند. حتما غذاهای محلی ترکیه را امتحان کنید . اگر هم اتاقی یا آشنایی ترک زبان دارید، بهتر است که با هماهنگ کردن خلقیات خود در این مدت محدود در تور ترکیه با آن ها، از ایجاد اختلاف پرهیز کنید.

منبع : توصیه های ضروی در طول اقامت در ترکیه (2)



تور خارجی تور داخلی

تور ترکیه تور تایلند تور اروپا تور امارات تور هند تور اندونزی تور چین تور آمریکا تور مالزی تور ارمنستان تور بلغارستان

تور روسیه تور گرجستان تور قبرس تور مالدیو تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی تور سنگاپور تور استرالیا تور عراق

تور استانبول تور آنتالیا تور کوش آداسی تور آنکارا تور بدروم تور آلانیا تور قونیه تور پوکت تور پاتایا تور بانکوک تور سامویی

تور یونان تور فرانسه تور ایتالیایی تور اسپانیا تور دبی تور بالی تور کوالالامپور تور قبرس شمالی تور قبرس جنوبی

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور یزد تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

تور قبرس جنوبی یکی از مطمئن ترین تورها میان گردشگران است. سواحل اطراف قبرس جنوبی  زیباترین آب های منطقه اروپا را دربردارند و سفر به این منطقه تجربه جدیدی از طبیعت گردی است. قبرس جنوبی سرزمینی اروپایی با فرهنگ و آداب و رسوم مشابه کشورهای شرقی می باشد. آب  وهوای متعادل و تاریخ غنی و پر سابقه این منطقه سبب شده است که هم اکنون تور قبرس جنوبی یکی از پرطرفدارترین تور ها برای ایرانیان باشد و افرادی زیادی این کشور را به جهت امکانات رفاهی مناسب جهت اقامت  انتخاب کنند. آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی تنها بخشی از تجربه سفر با تور به این کشور است که سبب جذب گردشگران شده است.

تجربه آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

پارک ساحلی کیپ گرکو در تور قبرس جنوبی

حتی در کنار خیابان ها و مراکز پر جنب و جوش و پیشرفته ای که در تور قبرس جنوبی مشاهده می کنید همواره راه هایی برای  کسب آرامش متفاوت به دور از ازدحام وجود  دارد.کیپ گرکو یک پارک ساحلی ملی در تور قبرس جنوبی است که در شرق آیاناپا قرار گرفته است. انواع متنوع و فوق العاده ای از گیاهان ارکیده و وحشی قبرسی  را در اوایل بهار می توانید در این پارک مشاهده کنید. بهار بهترین فصل برای سفر به ناحیه جنوبی قبرس یا بخش یونانی با تور است. سواحل لاجوردی این منطقه بیشترین کشش را برای توریست ها در تور قبرس جنوبی دارند.

منقطه لارناکا در تور قبرس جنوبی

جنوب شرقی جزیره و منطقه لارناکا بدون شک در دسترس ترین جاذبه طبیعی ساحلی در تور قبرس جنوبی می باشد. تمام امکانات تفریحی مبتنی بر آب را می توانید در این  پارک ساحلی تجربه نمایید و در دریاچه های اطراف گروه های مختلف فلامینگو های صورتی را در فصول معتدل سال در تور مشاهده کنید. روستاهای اطراف، سکوت منطقه و آب های شفاف سبب  میشوند آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی را تجربه کنید.

منبع : آرامش متفاوت در سواحل با تور قبرس جنوبی

 

  • gashthatour gashthatour

جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ


جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو

تعداد جاذبه های طبیعی در تور مالدیو آن قدر زیاد است که تردید در انتخاب این کشور برای صرف اوقات فراغت را از بین می برد. مساجد، موزه های ملی و کاخ های زیادی با این جاذبه های طبیعی ترکیب شده اند و مجموعا تور مالدیو را مهیج تر کرده اند. نگاه اجمالی به موجودات دریایی در جزایر زیبا و بی نظیر با تور مالدیو به خوبی بیانگر این موضوع است. میرهی یکی از جزایر آرام و زیبا است که بازدید از آن را نباید در تور از دست بدهید. اگر قصد دارید از چشم اندازهای دریایی دیدن کنید جزیره میرهی آرامشی بلامنازع در تور مالدیو است که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

  • gashthatour gashthatour

جزایر هفت قلوی دیدنی ایونی در تور یونان

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

جزایر ایونی یک مجمع الجزایر کوچک در یونان است که از جزایر کوچک تر و متعددی تشکیل شده است.  جزایری که در مه شناور هستند و در زمستان برف سنگینی خط سبز این منطقه را می پوشاند. سواحل غربی این منطقه زیباترین سواحل ایونی هستند که در آن ها خط ساحلی توسط  آب های فیروزه ای و لاجوردی شفاف نوازش می شود.

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های طبیعی تور ساموئی (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ

جاذبه های طبیعی تور ساموئی (بخش سوم)


سامویی  یا ساحل نارگیل ، یکی از امن ترین مناطق گردشگری در تور تایلند است که از جاذبه های طبیعی بسیاری غنی شده است. برخی سامویی را بعد از جاذبه های طبیعی پوکت و چانگ زیباترین جزیره در تور برمیشمارند و آن را از جهت مناطبع طبیعی به عنوان غنی ترین منطقه گردشگری می دانند. در ادامه با سایر جاذبه های طبیعی سامویی آشنا خواهید شد.
ساحل  Bo Phut  
این ساحل از بزرگترین دهکده های ماهیگیری در تور سامویی است و به عنوان اسکله کوچکی نیز در رفت و آمد کشتی ها و قایق های تفریحی زیادی فعالیت دارد. ساکنان اصلی سامویی این ساحل را به عنوان مقر اسکی روی آب، موج سواری و قایقرانی  می شناسند.
ساحل  Mae Nam
این ساحل گسترده با 5 کیلومتر وسعت در نزدیکی ساحل Bo Phut قرار گرفته است و به عنوان نقاط داغ و دیدنی برای مسافران تور  شناخته میشود. خانه هایی ییلاقی اطراف این سواحل و امکانات ورزش های آبی از چشم گیر ترین جاذبه های این نقطه در تور سامویی می باشد.
ساحل بانگ پو

  • gashthatour gashthatour

شکوه باستانی کولوسئوم را در تور ایتالیا از دست ندهید

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

شکوه باستانی کولوسئوم را در تور ایتالیا از دست ندهید


آمفی تئاتر فلاوین یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی در تور ایتالیا است  که به کولوسئوم شهرت پیدا کرده است. کولوسئوم در رم از شناخته شده ترین بناهایی است که با وجود زلزله، غارت، آتش سوزی و سایر حوادث طبیعی در طول سالیان متمادی همچنان شکوه خود را در برابر چشمان توریست ها در تور حفظ کرده است. کولوسئوم یادگاری از معماری دوران روم باستان است. شاید بزرگترین بازمانده رومیان در ایتالیا همین ساختمان باشد که معماری آن از داخل و خارج یعنی دیوارهای خارجی بسیار جالب توجه است. اگر شما نیز به این کشور سفر می کنید پیشنهاد می کنیم شکوه باستانی کولوسئوم را در تور ایتالیا از دست ندهید.

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های گردشگری تور مالدیو (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

جاذبه های گردشگری مالدیو بسیار متنوع هستند. مسجد و موزه های ملی تا سواحل و جزایر بی نظیری که با احداث هتل ها و تفرجگاه های خصوصی تور مالدیو را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده اند.
مالدیو مجموعا حدود 1200 جزیره به صورت مجمع الجزایر در پهنه ی اقیانوس هند دارد که این گسترگی فرصت مناسبی را برای گردشگران در تور فراهم کرده است تا از زیبایی های طبیعی اقیانوس هند نهایت لذت را ببرند.

  • gashthatour gashthatour