تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

تور سامویی

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

درباره تور سامویی

جزیره سامویی ، منطقه ای واقع در استان چمپیون و در مجاورت خلیج تایلند  ، در فاصله ی 70 کیلومتری جنوب بانکوک ، پایتخت تایلند است و 80 کیلومتر با خط ساحلی جنوب شرقیتایلند فاصله دارد.

این جزیره زیبا محل سکونت 90 درصد بودا های منطقه اطراف است و جمعیتی در حدود 40 هزار نفر دارد. کشت نارگیل در خط ساحلی و سایر میوه ها در اطراف رواج دارد و از کنجینه ی عظیم ساحلی این منطقه و در بخش های پست ، گرانیت و سنگ مرمر استخراج میشود و این منطقه از این جهت بسیار ثروتمند است.

سامویی دومین جزیره از نظر وسعت در تایلند است و بزرگترین جزیره در استان چمپیون از میان 80 جزیره این منطقه است که این 80 جزیره ، سه منطقه اصلی جزیره دریایی آنگ تونگ ، بخش  قایقرانی و غواصی را تحت پوشش دارد.

سامویی با طول و عرض جغرافیایی مناسبی که دارد ، از مراکز اکتشافات دانشمندان و جست وجو گران طبیعت می باشد ؛ با این حال تنها در دو ساعت می توانید کل این جزیره را بگردید و در آن به جست وجو و گشت و گذار بپردازید.

تور سامویی

تاریخچه تور سامویی

به نظر میرسد که در حدود 15 قرن گذشته ، این جزیره اولین بار قابل سکونت شده است و اولین کسانی که این جزیره را کشف کردند و در آن ساکن شدند ، ماهیگیرانی از شبه جزیره مالایا و جنوب چین بوده اند. نام این جزیره در نقشه های قدیمی چینی ، گویا این حقیقت است. البته نام قدیمی جزیره ، Pulo Cornam  بوده است. به نظر میرسد که نام سامویی  از یک درخت بومی این منطقه و یا فرهنگ چینی ، به معنای بهشت امن ، گرفته شده است.

تا اواخر قرن بیستم ، این جزیره یک منطقه کاملا مستقل بود و در واقع ارتباطی با تایلند نداشت. قایق های حامل نارگیل  و خانه های ییلاقی این منطقه ، از جاذبه های قدیمی آن است و کم کم به توریستی ترین منطقه در تایلند ( بعد از پوکت ) تبدیل شد.

جغرافیای و ویژگی های منطقه ای تور سامویی

با این که سامویی همه ساله میزبان توریست های زیادی است ، اما واحه ای طبیعی ، با سواحل شنی ، مرجان خیره کننده ،  تالاب های شیرین و آبشارهای زیبا ، درختان نخل پرنوسان  و ارامش طبیعی خاصی است که هنوز هم بکارت خود را حفظ کرده است.

سواحل سامویی

جزیره سامویی ، منطقه ای بزرگ و وسیع است و سواحل زیادی دارد. سواحل اصلی در این منطقه عبارتند از:  چاونگ و لامای

سواحل شمالی دیگری نظیر Nam Bophutو  Bang Rak و در بخش های جنوبی نیز سواحل آرام و دست نحورده زیادی وجو دارد. آب دو ساحل چاونگ و لامای ، بهترین کیفیت را برای شنا دارند. از دیدنی های ناب این  جزیره ، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ است. 

شکل زیبای این صخره ها ، علت شهرت فراوان آن است و داستان شهرت این صخره ها به این نام ، به زمان های قدیم برمیگردد و پیرزن و پیرمردی که قصد داشتند فرزند خود را سامان دهند و برای ازدواج  او در شهر دیگر اقدام کنند. اما در میان امواج این دریا و وسط صخره های ناپدید میشوند و در همان زمان این صخره ها به این نام مشهور میشوند.


منبع: تور سامویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی