تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ق.ظ



یکی از عجایب گردشگری در تور چین لشکر سفالی نهفته در خاک است که تعجب هر توریست را بر می انگیزد. زمانی که گروهی مشغول به حفاری در در استان شیان شانکسی در چین بودند با انبوهی از سربازان سفالی مواج شدند که در زیر خاک دفن شده بودند. این کشف بزرگ یکی از بارزترین نمونه های باستان شناسی و زمین شناسی می باشد.


ارتش سفالی که در تور چین مشاهده می کنید ترکیبی از سربازها و اسب ها است که مهم ترین کاوش باستان شناسی قرن بیستم محسوب می شوند. این بنای تاریخی در حدود یک ونیم  کیلومتری شرق آرامگاه امپراتور کین شی هوانگ قرار گرفته است .
داستان طراحی و شکل گیری ارتش سفالی به امپراطوری شین شوانگ باز میگردد و گفته می شود ساخت آن 11 سال زمان برده است. در کنار این ارتش سفالی  که حین حفر چاه کشف شده است تعدای از وسایل قیمتی و شخصی این پادشاه نیز یافت شده است.
بدون شک بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین از مهم ترین اولویت های هر گردشگر خواهد بود.


آشنایی با ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین


معرفی ساختار بنا
سربازان و اسب ها مجموعه ای متحد و یک پارچه هستند که در اندازه انسان های واقعی درون یک گودال ساخته شده اند. در اطراف این گودال ساختمان ها و بناهای تاریخی دیگر نیز دیده می شود. 
سه گودال اصلی در این بنا در تور چین مشاهده می کنید که سربازان و اسب ها در آن قرار گرفته اند. گودال اول که بزرگ ترین گودال است و در روز ملی چین برای اولین بار در سال 1979 رونمایی شد. 
در گودال اول مجموعه ای سربازان پشت ارابه جنگی قرار گرفته اند و گویا آماده برای حضور در جبهه جنگ هستند.
بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین بازدید از عجیب ترین جاذبه گردشگری چین است که سایز و سنگ تراشی های انجام شده در آن بی نظیر است.

منبع: بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی