تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور استرالیا

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور استرالیا


خانه اوپرا سیدنی
اگر از خانه ی اوپرا سیدنی دیدن کرده باشید ، از این پس با شنیدن نام سیدنی ، به یاد این جاذبه ی شگفت نگیز می افتید. این خانه ،به شکل پوسته های بزرگ دارای بادبان مواج است که زینت این شهر است و میراث جهانی یونسکو نیز می باشد.
این اوپرا از سه سمت ، با آب و از یک سمت با پوشش گیاهی زیبا احاطه شده است.
دیوار بزرگ مرجانی
این پارک مرجانی ، در سال 1975 ،  یکی از بزرگترین سازه های مرجانی شناخته شد که دارای بیش از 3000 صخره های مرجانی  است. به علاوه ، مرجان های نرم و سخت، بیش از 1600 گونه از ماهی های استوایی، کوسه ها، ، دلفین ها، لاک پشت ها، ، و صدف های بزرگ نیز در این دیواره وجود دارد. به تازگی امکان مشاهده ی این دیواره ، در اتاقک شیشه ای فراهم شده است تا بتوانید بدون غواصی ، از مشاهده آن لذت ببرید.
پارک ملی اولورا کاتا جوتا
در قلب قرمز استرلیا ،  اولورو (که قبلا آیرز راک نام داشت ) ، یکی از شگفتی های طبیعی در کشور دیده میشود که میراث جهانی یونسکو می باشد . این  شگفتی ، کوهی با ارتفاع 348 متر می باشد که بخش عمده ی آن زیر زمین پنهان است.
پل بندر سیدنی
در امتداد خانه ی اوپرا ، پل بندرگاه سیدنی ، یکی دیگر از جاذبه های این کشور است.  این شاهکار ، بزرگترین پل قوسی جهان است. 

اطلاعات تور استرالیا


پارک ملی کوه های آبی
در 81 کیلومتری غرب سیدنی ، یکی از سایت های معروف سیدنی که میراث جهانی یونسکو می باشد را مشاهده می کنید. این مکان ، پارک ملی کوه های آبی استرلیا است.
علت نام گذاری این پاک به این اسم ، مه آبی رنگی است که  از جانب درختان اکالیپتوس پراکنده میشود.
ماسه سنگ های سه خواهر ، از جاذبه های این منطقه هستند.
ملبورن
ملبورن ، دومین شهر استرلیا است و تقریبا یک سوم مساحت کل استرالیا را ملبورن تشکیل داده است. مراکز خرید و جاذبه های تفریحی ملبورن ، به همراه پیشرفت شهری آن ، قابل توجه است.
جزیره فریزر
این جزیره ، میراثی جهانی است که در سواحل شرقی استرلیا قرار گرفته است و به عنوان بزرگترین  جزیره شن  وماسه جهان شناخته شده است.
تپه های شنی بلند و جنگلهای انبوه باستانی  پر تنوع  وشگفت انگیز از گیاهان و حیواناتی چون کوسه، دلفین، نهنگ  ، خفاش ها  و بیش از 300 گونه از پرندگان ، در این جزیره مشاهده می شود.


بهترین زمان برای تور استرالیا


بهترین زمان برای سفر به این کشور ، فصولی به دمای معتدل تر نظیر بهار و اوایل پاییز می باشد.


منبع: اطلاعات تور استرالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی