تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

کارهایی که با سفر به آلانیا باید انجام داد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

کارهایی که با سفر به آلانیا باید انجام داد


سفر به شهر رویایی آلانیا ، جاذبه های گردشگری تور آلانیا و به طور کلی انتخاب تور آلانیا برای یک نعطیلات کامل و مفرح نیاز به آشنایی بیشتر با بخش های مختلف این شهر ، خیابان ها و همچنین کارهایی که می توان در طول سفر به آلانیا انجام داد ، دارد.
در آلانیا می توانید تفریحات خود را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر بخش های تور ترکیه انجام دهید. به علاوه بهره مندی این منطقه از زیباترین مناطق طبیعی ، سبب شده است که طرفداران تور آلانیا ، در دو دهه اخیر افزایش پیدا کنند.
صرف شام در رستوران اسب سیاه
این رستوران ، بدون شک معروف ترین رستوران آلانیا می باشد. موزیک در کنار بهترین سرویس غذا و منوهای مختلف ، شب های خاطره انگیزی را برای مسافران رقم می زند.
بازدید از رودخانه Dim 
این رودخانه ، در جانب شرقی آلانیا و در جنوب غرب ترکیه ، در مجاورت کوه های تاروس قرار گرفته است.  یک جاده رویایی از کنار این رودخانه عبور می کند که اغلب به سبب صعب العبور بودن ، از نظر بازدیدکنندگان به دور می ماند. اما قطعا یکی از کارهایی که باید در تور تفریحی خود انجام دهید ، بازدید از این رود می باشد.
ساحل کلئوپاترا
دو ساحل بزرگ و دیدنی در آلانیا وجود دارد که یکی از آن ها در جانب غرب قرار گرفته است. این ساحل ، کلئوپاترا نام دارد و شن و ماسه های آن ، با سایرشن هایی که در تور آلانیا و در سواحل مشاهده خواهید کرد ، متفاوت است. دریا در این قسمت مواج تر است و هوا دل پذیر تر است سایر بخش ها می باشد. پیشنهاد می کنیم از ساحل کلئوپاترا در طول تورخود ، بازدید کنید.
سفربه Pamukkale
Pamukkale به معنای ساحل پنبه می باشد. این ساحل انبوهی از سنگ های رسوبی پنبه مانند است که در طول سالیان دراز و براثر رسوب آبرفت چشمه های آب گرم ، ایجاد شده است.

 منبع: کارهایی که با سفر به آلانیا باید انجام داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی