تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۴۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

هتل ترنج کیش

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ



هتل ترنج کیش که به آن هتل دریایی ترنج نیز گفته می شود، یک هتل 5 ستاره و به عنوان اولین هتل دریایی در خاورمیانه زبانزد مسافران تور کیش اعم از داخل و خارجی می باشد.
هتل ترنج کیش در منطقه ای با اکوسیستم طبیعی و بر روی آب واقع شده است. ویلا های این هتل بر روی آب قرار گرفته و توسط یک اسکله چوبی 1 کیلومتری به یکدیگر متصل شده اند. نا گفته نماند که نمونه بی نظیر دیگری از هتل های کیش، هتل داریوش کیش می باشد.

هتل ترنج کیش

  • gashthatour gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ


مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش سوم

خرید کردن در میان بازار ها و مراکز خرید بزرگ و مشهور در تور آنتالیا ، همواره برای گردشگران این تور ها لذت بخش بوده است و با توجه به شهرت اجناس ترکی ، اولین چیزی که ممکن است در طول این سفر ، به ذهن شما برسد ، خرید کردن و بازدید از مراکز خرید در تور آنتالیا می باشد. در ادامه با بخش سوم از معرفی بهترین مراکز خرید ، با ما همراه باشید.

  • gashthatour gashthatour

هتل داریوش کیش

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از زیباترین هتل های کشور می باشد که با الهام گرفتن از تخت جمشید، تخت قصر کوروش کبیر و استفاده از سبک معماری و طراحی آن، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در 121330 متر مربع ساخته شده است.
تور کیش در هتل داریوش یکی از تور های به یاد ماندنی برای هر یک از مسافران بوده است. امکانات این هتل بی نظیر بوده و بطور ویژه ای از مسافران و گردشگران توراستقبال می نماید. علاوه بر آن هتل ترنج کیش نیز یکی از هتل های مشهور و بی نظیر این جزیره می باشد.

  • gashthatour gashthatour

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم


یکی از دلایل شهرت تور بانکوک در میان گردشگران ، کاخ ها و مراکز سلطنتی ، مکان های تاریخی و معابد بی نظیر آن است که در کنار آب و هوای گرم و خاص در تور تایلندو البته فروشگاه های بزرگ این منطقه ،سبب شده است بخش عمده درآمد ملی این کشور ، از طریق صنعت گردشگری تامین شود.


سایر مناطق گردشگری تور بانکوک


موزه ملی و کاخ وانگ نا
علاقمندان به جاذبه های تاریخی در تور بانکوک حداقل باید نصف روزرا  برای بازدید از این کاخ و موزه ملی تایلند ، اختصاص دهند.  این موزه تا سال 1970 ، تنها موزه ملی در تایلند بود . در موزه ملی در طول تور ، تقریبا اکثر آثار ملی و گنجینه های تاریخی تایلند را مشاهده خواهید کرد.

  • gashthatour gashthatour

بازار عرب ها در تور کیش

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ


بازار عرب ها در تور کیش

بازار عرب ها در تور کیش ( بازار صفین کیش ) قدیمی ترین بازار این جزیره می باشد. این بازار مکانی جهت خرید اهالی بومی جزیره کیش می باشد و فروشنده های این بازار مردم عرب زبان هستند که از بازار های معروف در میان گردشگران تور کیش می باشد. علاوه بر این بازار، مرکز خرید دامون کیش، بعنوان یک مرکز تجاری لوکس و بروز از محبوبیت خاصی میان گردشگران برخوردار می باشد.

  • gashthatour gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش دوم

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ


مراکز خرید در تور آنتالیا-بخش دوم

مراکز خرید و بخش های تجاری ، از مهم ترین قسمت های شهر هایی هستند که ایرانیان در طول سفر با تور های تفریحی ، بیشتر از سایر قسمت ها ، از آن ها بازدید می کنند. 
با توجه به این که تور آنتالیا ، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در ترکیه می باشد ، مراکز خرید زیادی در این شهر ساخته شده و برای توریست ها پیش بینی شده است تا بتوانند در محیطی زیبا و مجهز ، به خرید بپردازند. در ادامه با بخش دیگری از معرفی مراکز خرید در تور آنتالیا  آشنا خواهید شد.

  • gashthatour gashthatour

مراکز خرید در تور آنتالیا

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ



تور آنتالیا ، یکی از پرطرفدارترین نقاط جهت خرید و بازدید در کشور ترکیه می باشد. پیشنهاد می کنیم بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا ، حتما سری به بازار ها و مراکز خرید بزرگ و بین المللی این شهر بزنید. بهترین فروشگاه ها در بخش خاورمیانه را در تور ترکیه و به صورت ویژه در شهر آنتالیا مشاهده خواهید کرد. برخی از مراکز معروف و بزرگ تجاری در آنتالیا عبارتند از:
فروشگاه میگروس
یکی از مشهورترین فروشگاه ها و مراکز خرید درتور آنتالیا، فروشگاه میگروس می باشد که در بلوار Yuzuncuyil  و در نزدیکی پارک ساحلی  Konyaalti  واقع شده است. در میگروس انواع اجناس را از میان برند های مختلفی همچون Diesel, Tommy Hilfiger, Lacoste و...خواهید یافت.
در این فروشگاه بزرگ  ، 124 فروشگاه کوچک تر به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند. در کنار خرید کردن  در تور ، می توانید از هشت سینمای مستقل ، بخش های تفریحی برای کودکان، رستوران ها و کافه های موجود در این مرکز تجاری ، لذت ببرید.
میگروس  یک برند بین المللی است که در سایر شهر هایی که در تور ترکیه  نیز به آن سفر می کنید ، می توانید شمار زیادی از فروشگاه های زنجیره ای این برند لوکس را مشاهده کنید.

مراکز خرید در تور آنتالیا

  • gashthatour gashthatour

مساجد در تور مشهد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

مساجد در تور مشهد


شهر مقدس مشهد، یکی از توریستی ترین و محبوب ترین شهرها در ایران می باشد. شهر مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی ساخته شده است و مکان های مقدسی در اطراف حرم مطهر وجود دارد. برخی از این مناطق مقدس، مساجد مشهد می باشند که برخی از آن ها سابقه ای دیرینه و کهن در تاریخ ایران دارند.
تور زیارتی مشهد، نه تنها به حرم مطهر، بلکه به این مساجد نیز ختم می شود. مساجد در تور مشهد نه تنها بومیان این شهر، بلکه گردشگران تور مشهد را نیز به خود جذب می کنند. (در مورد تور مشهد در بحث های گذشته صحبت نموده ایم).

  • gashthatour gashthatour

مناطق گردشگری بانکوک-بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

مناطق گردشگری بانکوک-بخش دوم


بر خلاف تصور اغلب توریست ها که  فکر می کنند تایلند تنها یک مرکز تفریحی است و تورهایی که در آن برگزار میشود، همگی جنبه تفریحی نظیر استفاده از سواحل، پارک ها آبی و... دارند، تایلند تاریخ غنی و سرشاری دارد. به طوری که بازدید از تمام جاذبه های گردشگری تور تایلند ، در مدت زمان محدود ، میسر نیست.
اگر قصد دارید با تور بانکوک به این کشور سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید ، مطالعه این مطلب قطعا در انتخاب بهترین مکان های گردشگری بانکوک به شما کمک خواهد کرد.

  • gashthatour gashthatour

مراکز خرید در تور آلانیا

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ


مراکز خرید در تور آلانیا

به هردلیلی که  تور آلانیا را برای سفر انتخاب می کنید ، خرید کردن و بازدید از مراکز تجاری و فروشگاه های لوکس این شهر ، از بخش های ضروری سفر شما است . به ویژه اگر با خانواده این تور را انتخاب کرده باشید!
در تور ترکیه ، مراکز تجاری مختلفی را میبینید ، اما یکی از معتبر ترین و بزرگترین مراکز خرید در ترکیه ، در آلانیا واقع شده است. البته بازارهای محلی و هفتگی زیادی در این شهر وجود دارد و تقریبا از مرکز شهر تا بندر ، ادامه دارد.

  • gashthatour gashthatour