تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

آب و هوای استرالیا

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

استرالیا بر خلاف ایران و اکثر کشورها در نیمکره جنوبی کره زمین واقع شده و به همین دلیل است که از نظر آب و هوایی و فصول کاملا با ایران متفاوت است از طرفی این کشور با مساحت وسیع خود که از عرض در حدودد 4000 کیلومتر و از طول در حدود 3000 کیلومتر است دارای تنوع آب و هوایی فراوانی در خود کشور است . نکته جالب دیگر در مورد سفر به استرالیا این است که برخلاف سایر کشور ها قسمت های جنوبی آن سردتر ازز  قسمت های شمالی آن است .

بررسی کلی آب و هوای استرالیا :

در کل استرالیا را میتوان به دو قسمت تقسیم کرد قسمت شمالی که با دو فصل بارانی (نوامبر تا اپریل) و فصل خشک (می تا اکتبر) و قسمت جنوبی که دارای چهار فصل معمول است بدین ترتیب که بهار بین ماه های سپتامبر تاا نوامبر ، فصل تابستان بین ماه های دسامبر تا فوریه ، فصل پاییز بین ماه های مارچ تا می و فصل زمستان بین ماه های ژوئن تا آگوست است .

بدون شک آب و هوا در کیفیت و تجربه ما از سفر تور استرالیا تاثیر بسزایی خواهد داشت برای همین بهتر است چنان میخواهید برای سفر به تور استرالیا بروید حتما درباره آب و هوای مقصد خود به خوبی تحقیق کنید و توصیه های سفر به استرالیا - باید ها و نباید ها را جدی بگیرید.

در ادامه به بررسی آب و هوای شهر های استرالیا میپردازیم :

آب و هوای سیدنی : سیدنی بدون شک یکی از مهم ترین شهر های استرالیا و اولین مقصد جاذبه های تور استرالیا است از مهم ترین جاذبه های توریستی سیدنی میتوان به پل بندرگاه سیدنی اشاره کرد . آب و هوایی مناطق مختلف سیدنی دارای دماهای متفاوت است اما بااین حال میتوان گفت آب و هوای سیدنی در مجموع معتدل وو مرطوب است . به دلیل اینکه در کناره اقیانوس قرار دارد دمای آن کمتر به زیر 10 درجه می آید و یکی از مرطوب ترین و پر باران ترین شهر های استرالیا است . طبق آمارهای سال های اخیر میانگین روز های بارانی سیدنی در حدود 150 روز است .

آب و هوای ملبورن : آب و هوای ملبورن شباهت بسیاری به انگلستان دارد و دارای باران های ناگهانی است . در ملبورن میتوانید چهار فصل را در طول یک روز تجربه کنید .

آب و هوای بریزبن :  بریزبین خانه یکی از مهم ترین میراث جهانی به نام جزیره فریزر است و قطعا یکی از بهترین مکان های توریستی تور استرالیا است .بریزبن مانند برخی از نقاط اروپا دارای آب و هوایی نیمه گرمسیریی و مرطوب دارد به طوری که میزان بارش سالانه آن به 96 میلی متر در ماه میرسد که بیشتری میزان بارش آنن مربوط به فصل تابستان است . زمستان های بریزبن بسیار مطبوع و معتدل است به طوری که میانگین دما در طول زمستان بریزبن حدو 17 درجه است . البته تابستان های بریزبن به همین میزان گرم است بطوریکه مینگین دما در طول تابستاتن در حدود 30 درجه است .

آب و هوای آدلاید : ادلاید دارای آب و هوای بسیار گرم و خشک است . تابستان های آن گرم و طولانی و زمستان های آن کوتاه و معتدل است . در بعضی از روزهای تابستان گرما غیر قابل تحمل میشود .

منبع : آب و هوای استرالیا

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۳)

مطلب خوبی بود تشکر
  • هاست لینوکس
  • تشکر استفاده کردم
  • ارسال آگهی
  • ممنون بخاطر انتشار مطالب آموزنده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی