تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

توصیه های مفید برای سفر به گرجستان، چگونه در امان باشیم؟ (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

اگر چه قیمت تور گرجستان بسیار مناسب است با این حال بسیاری ترجیح میدهند با ماشین خود سفر به گرجستان را تجربه کنند . در هر دو صورت کشور گرجستان با فرهنگ غذایی آشنا و مردم مهمان نواز مکان بسیار مناسبیی برای تور نوروزی است . شرایط سفر به گرجستان بسیار آسان است و کافی است گواهی نامه بین المللی و یک نقشه گرجستان و ویزای گرجستان داشته باشید تا با ماشین خود به این کشور سفر کنید .

گرچه به مسافران تور گرجستان توصیه می شود که دارایی های باارزش خود را در کوپه و در زیر صندلی/تخت قرار دهند و هیچگاه کوپه را بدون محافظ رها نکنند. همچنین توصیه می شود که از قفل بودن و بسته بودن دربب کوپه از داخل اطمینان حاصل کنند.

مسافرانی که قصد دارند در سراسر گرجستان رانندگی کنند باید به این نکته توجه کنند که مقررات در این کشور مبنی بر اینست که هیچ درصدی از الکل نباید در خون فرد در هنگام رانندگی وجود داشته باشد. رانندگی کردن با هر اندازه الکلی در خون بیش از صفر درصد یک جرم محسوب می شود.  

در گرجستان بدون در اختیار داشتن تخصص بومی، تهیه سوخت می تواند بسیار دشوار باشد. البته یادگیری زبان گرجستان در این مورد بسیار کمک خواهد کرد . وقتی در حال رانندگی خارج از پایتخت هستید، باید از قبل ذخیرهه  سوخت کافی تهیه کرده باشید. به علاوه نقشه های جاده ای و تابلوهای راهنمای قابل اطمینانی وجود ندارند.

رانندگی در پایتخت گرجستان به دلیل جاده های تعمیر نشده و وسایل نقلیه فرسوده می تواند بسیار خطرناک باشد. نورپردازی و علامتگذاری ها اغلب غیراصولی هستند و با اینکه قوانین و مقررات رانندگی مشخصی وجود دارندد اما اغلب نادیده گرفته می شوند. به توریست ها توصیه می شود در جاده ها دقت زیادی داشته باشند.

جمهوری گرجستان بیشترین کوه های صخره ای را در روی زمین در خود جای داده است و شرایط سخت آب و هوایی را تجربه می کند. رانندگانی که به دور از تفلیس گرجستان به ماجراجویی می پردازند باید از مجهز بودنن  وسیله نقلیه خود برای مواجه با هرگونه شرایط دشوار اطمینان داشته باشند.

در زمستان و در ارتفاعات در تمام مدت سال، بارش برف همیشگی است. باران های سنگین و سیل آسا معمولا بر روی جاده ها و پل ها تاثیر می گذارند. این عوامل حتی اگر مسافرت را غیرممکن هم نکنند، قطعا آن را کمی دشوارتر می کنند، به خصوص در مناطق دور افتاده.

منبع : توصیه های مفید برای سفر به گرجستان، چگونه در امان باشیم؟ (بخش سوم)

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی