تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

جاذبه های گردشگری تور هند (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ



ساختار و معماری بنا در هند منحصر به فرد است. در واقع می توان گفت که با دیدن بنا ها در هند می توان به فرهنگ و شیوه معماری سنتی آن پی برد. تور هند تور تجربه های متفاوت است. بخشی از هند در اوج سرسبزی تعجب هر گردشگر در تور را برمی انگیزد و بخش دیگری از هند با بیابان های وسیع و خشکی احاطه شده است. 

جاذبه های گردشگری تور هند (بخش دوم)

  • gashthatour gashthatour

توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

پول رایجی که باید با خود در تور استانبول حمل کنید، حمل و نقل و رستوران ها و غذاهایی که صرف می کنید بخش دیگری از نکات امنیتی در طول سفر با تور ترکیه می باشد. در تور استانبول باید در ملاقات خود با افراد نیز محتاط باشید. البته ترکیه به سبب وجود گردشگران زیاد مخصوصا در فصول گرم سال کمتر با مشکلات امنیتی رو به رو خواهد شد و اگر مسافران تور به توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول توجه داشته باشند، کمتر با چنین مشکلاتی مواجه خواهند شد.

توصیه های ضروری در طول اقامت در استانبول (بخش دوم)

  • gashthatour gashthatour

دیوار بزرگ چین جواهری در تور چین

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ



بدون شک اولین چیزی که با تور چین برای بازدید در این کشور در ذهن هر گردشگر تداعی می شود بازدید از دیوار بزرگ چین است. دیواری که با عنوان چاگ چنگ نیز شناخته می شود. این دیوار با حدود 7 هزار متر طول از طولانی ترین و زیباترین مناظر طبیعی جهان است که به عنوان سازه ای دفاعی در تور چین معرفی شده است. 

دیوار بزرگ چین جواهری در تور چین

  • gashthatour gashthatour

کارهایی که با سفر به بانکوک می توان انجام داد

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

کارهایی که با سفر به بانکوک می توان انجام داد


 معمولا تور بانکوک در میان سایر شهرهای تایلند کوتاه است و شاید زمان زیادی را برای گشت و گذار در تمام نقاط شهر نداشته باشید.در مدت زمان کوتاهی که در تور بانکوکبه سر میبرید بهتر است که لیست کاملی از کارهایی که با سفر به بانکوک باید انجام داد تهیه کنید و نهایت استفاده را از این مدت زمان کوتاه ببرید.
بازدید از زندگی زیر آب در بانکوک
یکی از بزرگترین آکواریوم ها در جنوب آسیا و در تور تایلند در بانکوک واقع شده است و برخی بدان اقیانوس جهان لقب داده اند. آکواریوم های زیادی در تور تایلند وجود دارد و مجموعا این بخش از سفر را برای مسافران لذت بخش تر کرده است. یکی از تفریحات مهیج برای کودکان در تور نیز بازدید از همین آکواریوم ها می باشد.

  • gashthatour gashthatour

سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ


سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

تور روسیه توری رویایی و شگفت انگیز است و به هر شهری از این کشور که سفر کنید ردپای تاریخ و فرهنگ را مشاهده خواهید کرد. بزرگترین شهر روسیه مسکو است که زیباترین و مجلل ترین کاخ های مربوط به پادشاهان تزار را میتوانید در این شهر جست وجو کنید. تور روسیه از هر نظر در میان برترین تور ها از نظر گردشگران در سطح جهانی معرفی شده است و آثار تاریخی آن با توجه به قدمت چندین و چند ساله این کشور بی نظیر و بی شمار است. کاخ های روسیه یکی از بناهای تاریخی این کشور هستند که گویای تاریخ و تمدن آن در تور روسیه و برای گردشگران می باشند. لذا شما را به سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه دعوت می کنیم.


راهنمای سفر شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه

  • gashthatour gashthatour

سفر به شهر افسانه ای نیکوزیا در تور قبرس شمالی

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ


تور قبرس شمالی و جزیره شگفت انگیز آن به عنوان گهواره تمدن غرب شناخته میشود. شهرهای باستانی فاماگوستا، گیرنه ، نیکوزیا و ...زیباترین جاذبه های تاریخی ممکن را در خود گنجانده اند. جاذبه هایی که  نشانگر قدمت تاریخ و اماکن زیبای این جزیره می باشند. گیرنه  زیباترین موزه های تاریخی، فاماگوستان قدیمی ترین بازمانده های باستانی و نیکوزیا جذاب ترین موزه های مردم شناسی را در قلب خود جای داده اند. نیکوزیا یکی از زیباترین شهر ها در تور قبرس شمالی می باشد که پیشرفت آن به جهت این که پایتخت و مرکز سیاسی و اداری در قبرس شمالی می باشد نسبت به شهرهای دیگر بیشتر بوده است. در سفر به شهر افسانه ای نیکوزیا در تور قبرس شمالی ما را همراهی کنید.


آشنایی با شهر افسانه ای نیکوزیا در تور قبرس شمالی


تاریخچه نیکوزیا در تور قبرس شمالی
نیکوزیا(ترکی: Lefkosa، یونانی: لفکوسیا) پایتخت قبرس شمالی است. نیکوزیا مرکز اداری منطقه و در حال حاضر تنها سرمایه تقسیمی در جهان است که از شمال بخش یونانی ترکی یا قبرس جنوبی با استفاده از خط سبز تفکیک شده است. مشاهده خط سبز یا خط غیرنطامی در تور قبرس شمالی بخشی از جست وجو گری گردشگران تور می باشد.

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های گردشگری تور مالزی (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ


جاذبه های گردشگری تور مالزی (بخش سوم)

تور مالزی با توجه به نزدیکی به خط استوایی سفری گرم خواهد بود و در صورتی که تور این کشور را برای تعطیلات خود انتخاب می کنید، به آب و هوای این کشور توجه داشته باشید. این آب و هوا در تمام نقاط این کشور حکم فرما است و اگر برای بازدید از جاذبه های گردشگری مالزی برنامه ریزی می کنید، سعی کنید سفر به نقاط مرتفع تر و خنک تر را در بازدید روزانه خود قرار دهید. برای آشنایی با وضعیت هر یک از جاذبه های گردشگری شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کنیم:

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های گردشگری تور دبی (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

برج خلیفه، باستاکیا، موزه دبی و نهر اصلی دبی تنها بخشی از جاذبه های گردشگری  تور دبی هستند که در بخش ها ی قبلی با آن ها آشنا شدید.
دبی شهری ساحلی است و از دو طرف به دریا محدود شده است؛ با این حال  جاذبه های مصنوعی این شهر سبب شده است که  تور دبی با مدت زمان محدود جهت بازدید از آن کافی نباشد. علاوه بر امکانات تفریحی، تاریخ این کشور نیز نسبتا غنی است و مساجد و آثار باستانی زیبایی دارد.
مسجد جمیرا
مسجد جمیرا زیباترین مسجد دبی می باشد که در تور دبی با آن مواجه میشوید. برخی از معماران معماری این مسجد را دقیقا یک نمونه برداری زیرکانه از مسجد الازهر قاهره در مصر می دانند. مسجد الازهر از مسجد جمیرا بسیار بزرگتر است.
مسجد جمیرا در قرون وسطی ساخته شده است و ساختار آن به خوبی نشانگر معماری اصیل اسلامی می باشد. نورافکن های شبانه به خوبی این زیبایی و ظرافت را در مسجد جمیرا در تور دبی نشان می دهند.
جاده شیخ زاید

  • gashthatour gashthatour

بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ق.ظ



یکی از عجایب گردشگری در تور چین لشکر سفالی نهفته در خاک است که تعجب هر توریست را بر می انگیزد. زمانی که گروهی مشغول به حفاری در در استان شیان شانکسی در چین بودند با انبوهی از سربازان سفالی مواج شدند که در زیر خاک دفن شده بودند. این کشف بزرگ یکی از بارزترین نمونه های باستان شناسی و زمین شناسی می باشد.

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های گردشگری سامویی (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ



جاذبه های گردشگری کوه سامویی بی شمارهستند و تهیه یک لیست مختصر از دیدنی های این جزیره برای گردش در تور تایلند تقریبا غیرممکن می باشد. تور سامویی در کنار جاذبه های طبیعی بی شمار نظیر سواحل و تفریحات مرتبط با آن، منبع بزرگی از معابد می باشد که برای گردشگرانی که بیشتر به دنبال شناسایی آثار تاریخی هر منطقه هستند مناسب است.

  • gashthatour gashthatour