تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور گرجستان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

جاذبه های طبیعی تور گرجستان


کوه های این منطقه بکر هستند و مناطقی آرام و دست نخورده هستند. امن ترین منطقه  کوهستانی این سرزمین از نظر امنیت  و سهولت دسترسی ،  Kazbegi و  Rachaمی باشد.
سونتی ، شاید عاشقانه ترین و مرموزترین منطقه درگرجستان باشد و توشتی  منزوی ترین محدوده قفقاز در گرجستان است. این بخش از ماه های  ژوئن تا اکتبر ، کاملا از برف پوشیده است.
آب معدنی گرجستان نیز شهرت فروانی دارد.معروف ترین آب معدنی این منطقه ، برجومی است که از چشمه های طبیعی شهر های میان جاده ای این کشور تهیه میشود.

اطلاعات تور گرجستان


جاذبه های گردشگری تور گرجستان


دریاچه ریستا
دریاچه زیبا Ritsa،  توسط کوه ها احاطه شده است و با آب سبز-آبی خود ، منطقه ای محبوب در آبخازیا، شمال گرجستان است.
این دریاچه 116 متر عمق دارد و عمیق ترین دریاچه گرجستان است. دمای آب این دریاچه حتی در تابستان معتدل است و می توانید از قدم زدن و قایق رانی در این دریاچه لذت ببرید.
کوه قازبگی
گرجستان ، بیشتر به سبب جاذبه های طبیعی خود شهرت دارد. این کوه در نزدیکی مرزهای قفقاز است و برخی آن را به عنوان کوه یخ نیز میشناسند.
خیابان روستاولی تفلیس
پس از شوتا روستاولی، شاعر گرجی قرن دوزادهم ،  این  خیابان به این عنوان نامگذاری شد که  یک مرکز فرهنگی است. گالری ملی، موزه ملی، تئاتر اپرا و مجلس ، همگی در امتداد این خیابان هستند.
تراموای هوایی تفلیس
ارتباط میان شهرقدیمی و مکان جدید شهر ، با وجود تراموای هوایی از پارک Rike تا  جنگل های  Narikala، تنها در عرض دو دقیقه ، برقرار شده است. در حین سفر با استفاده از تراموای هوایی ، می توانید از  باغ گیاه شناسی و کارتلیس ددا منطقه بازدید کنید.
قلعه اوپلیستیخه
این قلعه ، ویرانه ی باستانی قدیمی و جذابی است که آن را با نام قلعه خداوند نیز میشناسند ؛  سنگ های آن ، در قرن ششم تراشکاری شده است و در زمان گذشته  ، مرکز مهم تجاری در طول جاده ابریشم محسوب میشد و دارای سالن سنگی با ستون های سنگی غول پیکر است.
بلوار باتومی
باتومی شهرستانی ساحلی و زیبا ، در کجاورت سواحل دریای سیاه است.  این شهر به سبب معماری و آب و هوای دل پذیرخود ، شهرت فراوانی دارد و محل برگزاری کنسرت های خوانندگان معروف است. باتومی نقطه کانونی شب زنده داری  در تابستان و یک مکان محبوب برای یک پیاده روی شبانه است.
واردزیا
واردزیا ، صومعه ای باستانی است که ساخت آن به قرن دوزادهم بازمیگردد.  این صومعه مشابه دخمه ای  پرپیچ و خم است که ازمیان  تونل ها به سمت کوه  Erusheli ، راه پیدا کرده است. این بنا، متشکل از بیش از شش هزار اتاق در 13 طبقه است که هنوز هم 300 اتاق از آن باقی مانده است.
کلیسای سوتیتسشولی
این کلیسا ، کلیسای جامع قرون وسطی  در نزدیکی تفلیس است که  در قرن یازدهم بازسازی شد و در اصل بنای اصلی آن در قرن چهارم نهاده شده است. دیوارهای داخلی آن شامل قطعاتی از آیکون ها و نقاشی های دیواری است که و با سنگ بری های هنرمندانه ای تزیین شده است.
این کلیسا بارها تحت حمله ایرانیان، اعراب و روس هاو  همچنین زمین لرزه بوده است و نه تنها یک مکان مهم  برای عبادت مسیحیان است ، بلکه  میراث جهانی یونسکو  شمرده میشود.
قلعه ناریکالا
این قلعه ، از بناهای تاریخی و باستانی تفلیس است که روی تپه ی Mtkvari واقه شده است و مشرف به شهر است. این قلعه با اهداق امنیتی در قرن چهارم ساخته شده است و هنوز هم نمایش خیره کننده ای از شهر را به بازدیدکنندگان عرضه می کند.


بهترین زمان تور گرجستان


با توجه به این که این کشور زمستان های سردی دارد ، اواخر بهار و اوایل تابستان ، بهترین زمان برای سفر به این کشور و بهره مندی از آب وهوای معتدل و بی همتای این منطقه است.


منبع: اطلاعات تور گرجستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی