تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۴۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

حمل و نقل در ترکیه (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ



با توجه به رونق شهرهایی که در تور ترکیه به آن ها سفر می کنید جای تعجب نمی ماند که سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور تا این حد پیشرفته باشد. ترکیه از نظر زیرساخت های حمل و نقلی غنی است و ساده ترین و ارزان قیمت ترین راه برای جابه جایی در تور ترکیه استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور می باشد. با بخش دیگری از حمل و نقل عمومی در ترکیه آشنا خواهید شد.


راه آهن ترکیه
راه آهن ترکیه چنان پیشرفتی در طول سال های اخیر داشته است که این کشور را با قطار های سریع السیر به کشورهای اروپایی متصل کرده است. سفر از استانبول به واسطه راه آهن در تور ترکیه و به کشور انگلستان و شهر لندن، تنها سه روز زمان می برد!
علاوه بر قطار سرویس های اتوبوس ویژه نیز برای جا به جایی مسافران از ترکیه به کشورهای خارجی نظیر اتریش، فرانسه، آلمان، یونان ، سوئیس و همچنین اردن، ایران، عربستان سعودی و سوریه فراهم گشته است.
قطارهای داخلی زیادی نیز در تور ترکیه وجود دارد که سفر شما را به نقاط مختلف این کشور ساده تر می کند. به عنوان مثال می توانید از قطارهای سریع السیر برای جابه جایی میان شهرهای توریستی در تور ترکیه نظیر آنکارا، آنتالیا، آلانیا و ... از استانبول استفاده کنید.
مترو ترکیه
در برخی از شهرهای پیشرفته در ترکیه نظیر آنکارا خطوط مترو تعبیه شده است. مثلا در آنکارا دو خط اصلی شهری وجود دارد که در حال گسترش و توسعه می باشد.
تاکسی در ترکیه
با توجه به این که مسافت ها در سفر با تور چندان قابل تخمین نیست، سیستم تاکسیرانی در ترکیه از کیلومتر شمار برای تخمین هزینه تاکسی استفاده می کند. برای سفر های درون شهری خود حدالامکان از اتوبوس و سرویس های مشابه استفاده کنید و برای سفر های میان شهری در تور ترکیه از تاکسی و نرخ پایین رفت و آمد بهره ببرید.


منبع: حمل و نقل در ترکیه (بخش دوم)

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

چشم انداز زیبای سه قوس اترتات در تور فرانسه

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ



تور فرانسه بخش های جالب و هیجان انگیزی دارد که با تعامل طبیعت جالب تر نیز میشود. آب های اطراف در تور فرانسه سبب ایجاد ساختار و عارضه های طبیعی جالبی شده اند. صخره های گچی و سفید اطراف این کشور نیز نمونه هایی از عارضه های بی نظیر در اروپا می باشند. 
سه قوس طبیعی اترتات شناخته شده ترین منظره طبیعی در نرماندی علیا در تور فرانسه می باشد که بازدید از آن سفر یک روزه دل پذیری را برای شما رقم می زند. تنها کافی است قبل از سفر خود اطلاعاتی پیرامون چشم انداز زیبای سه قوس اترتات در تور فرانسه داشته باشید که در ادامه می خوانید.

  • gashthatour gashthatour

شب های سئول با تور کره جنوبی همیشه روشن است

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

شب های سئول با تور کره جنوبی همیشه روشن است


اگر تور کره جنوبی را انتخاب کنید و مدت اقامت نسبتا طولانی در سئول، پایتخت محبوب این کشور داشته باشید احتمالا بعد از چند روز از شب های این شهر خسته می شوید؛ به خصوص اگر اطلاعات کافی پیرامون بخش های محلی نداشته باشید. در این حالت سفر شما با تور به بازدید از نقاط دیدنی تاریخی در سئول محدود میشود. اما سئول یکی از شناخته شده ترین مکان ها در آسیا به خاطر شب های روشنی است که بیشترین هیجان را برای مسافران با تور کره جنوبی دارد! شب زنده داری در سئول یکی از فعالیت های محبوب در تور کره جنوبی است؛ اغلب مردم اوایل صبح به هتل ها و اقامتگاه های خود می روند و گذراندن وقت در خیابان های معروف سئول در آسیا شهرت زیادی دارد. مطالعه راهنمای جامعی که در ادامه می بینید سفر شما را هیجان انگیز تر می کند و متوجه خواهید شد شب های سئول با تور کره جنوبی همیشه روشن است .

  • gashthatour gashthatour

سفر در دل دره های طبیعی آریزونا با تور آمریکا

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

قاره آمریکا از سبزترین نقاط کره زمین است که در عین حال بیابان ها و دره های زیبا و منحصر به فردی در آن قرار گرفته است. حدود 400 میلیون از جمعیت زمین در این قاره متمرکز شده اند و بیش از نیمی از جمعیت مسافر این قاره همه ساله با تور آمریکا به این سرزمین سفر می کنند. تور آمریکا متنوع ترین تور گردشگری در جهان محسوب میشود. از سواحل آفتابی فلوریدا و کالیفرنیا تا آسمان خراش های نیویورک همگی از جاذبه های گردشگری هستند که در تور آمریکا شاهد آن ها هستیم. همان طور که گفته شد دره ها بخش بزرگی از مناطق طبیعی این خطه را تشکیل داده اند. سفر به دل دره های طبیعی آریزونا با تور آمریکا کاوشی تکرارناشدنی و البته مثال نزدنی است. در این جست وجو با ما همراه باشید.

سفر در دل دره های طبیعی آریزونا با تور آمریکا

  • gashthatour gashthatour

مراکز خرید و تجاری بانکوک (بخش چهارم)

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

مراکز خرید و تجاری بانکوک (بخش چهارم)

در تایلند تعدد جنس و تنوع زیادی برای اقلام و کالاهای مختلف دیده میشود. اجناس با هر نوع کیفیتی از تمام جهان  از جمله خود تایلند در مراکز خرید و تجاری بانکوک و سایر شهرها عرضه میشوند و انتخاب بهترین اجناس با قیمت مناسب هنر بازدید کنندگان و توریست ها در تور بانکوک می باشد. سایر فروشگاه های بزرگ و مهم در بانکوک را در ادامه می خوانید:

  • gashthatour gashthatour

گیرنه مقصد بندری زیبا در تور قبرس شمالی

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ

گیرنه مقصد بندری زیبا در تور قبرس شمالی

گیرنه مقصدی تفریحی و بندری در تور قبرس شمالی است. به گیرنه گیرنه ترکی نیز می گویند؛ چرا که در جانب ترکی سرزمین قبرس یا قبرس شمالی واقع شده است. با وجود زیباترین جاذبه های طبیعی در قلب گیرنه این شهر به یکی از مقاصد توریستی کامل در تور قبرس شمالی تبدیل شده است. اولین بار گیرنه توسط آخایوس، یکی از مستعمره نشینان یونانی تاسیس شد؛ پس از آن گیرنه با ورودنیروهای ملل مختلفی نظیر رومی های شرقی، فرانک ها، و ونیزی ها توسعه داده شد. گیرنه به واسطه بنادر متعددی که دارد مرکز صادرات و واردات کلیدی در این کشور است و اغلب مسافران در تور، گیرنه؛ مقصد بندری زیبا در تور قبرس شمالی را می شناسند. برای آشنایی بیشتر با جزییات این شهر در تور قبرس شمالی با ما همراه باشید.

  • gashthatour gashthatour

هتل سیهانگیر

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ

هتل سیهانگیر

در آدرس Aslanyatağı سوک. پلاک: 17 یا ماهانه تقسیم بی اوغلو، 34،433 استانبول، ترکیه واقع شده است که یکی از هتل های کشور ترکیه می باشد این هتل 3 ستاره درمیان دیگر هتل های 3 ستاره جایگاه بهتری دارد و با بیش از 80% مسافران این هتل راضی بوده اند این هتل در استانبولواقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور استانبول دارد .

  • gashthatour gashthatour

هتل ویدا داون تاون

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

هتل ویدا داون تاون

در آدرس محمد بن راشد بلوار مرکز شهر دبی، مرکز شهر دبی، دبی، امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از هتل های کشور امارات می باشد این هتل 4 ستاره رتبه بهتری به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره می باشد و با توجه به نقدها برای اقامت مناسب می باشد این هتل در دبی واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور دبی دارد .

  • gashthatour gashthatour

هتل پرینس پالاس

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


هتل پرینس پالاس

در آدرس 488/800 بو بائه برج، Damrongrak جاده، Mahanak، Pomprab Sattrupai، 10100 بانکوک، تایلند واقع شده است که یکی از هتل های کشور تایلند می باشد این هتل 4 ستاره در مقایسه با دیگر هتل های 4 ستاره رتبه چشم گیری ندارد و در صورتی که می خواهید در هزینه صرفه جویی کنید به هتل 3 ستاره با رتبه بالاتر بروید این هتل در بانکوک واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور بانکوک دارد .

  • gashthatour gashthatour

ویلاهای دی اند جی

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

ویلاهای دی اند جی

در آدرس واقع شده است که یکی از هتل های کشور اندونزی می باشد این هتل 4 ستاره رتبه بهتری به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره می باشد و با توجه به نقدها برای اقامت مناسب می باشد این هتل در بالی واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور بالی دارد .

از مهمترین ویژگی های میتوان پارکینگ رایگان و اتاق غیر سیگاری و شاتل فرودگاه و وای فای رایگان را نام برد .

  • gashthatour gashthatour