تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

توصیه های سفر به تایلند (قسمت اول)

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

مردم تور تایلند ها در مجموع آسان گیر، گرم و دوستانه هستند اما در عین حال دوست ندارند مورد اهانت واقع شوند، به خصوص مواقعی که موضوع احترام به رسومات و سنت ها مطرح است. صبر، تحمل و اخلاق خوب ازز خصیصه های ستودنی مردم تور تایلند هاست. اما مردمی بیش از اندازه زود رنج هستند حتی شوخی نیز می تواندد آنها را ناراحت و خجالت زده کند. بنابراین سفر به تور تایلند برای تماشای فرهنگ منحصر به فردش ممکن است باا دشواری همراه شود اگر از همان ابتدا رسومات مهم سلطنتی، مذهبی، تصاویر بودا، راهبان، سر و پا، کفش ها وو مواد مخدر  را دربارهسفر با تور این کشور ندانید. توصیه های زیر درباره بایدها و نبایدهای سفر به تور تایلند بهه شما کمک می کنند که از هرگونه دردسر و شرمندگی در این کشور اجتناب کنید. اگر در موقعیت خاصی قرار گرفتیدد که نمی دانستید چه کنید و یا چگونه رفتار کنید، فقط به مردم تور تایلند نگاه کنید و هر کار آنها می کنند شما هم انجام دهید. اگر این روش هم موثر نبود، فقط لبخند بزنید.

توصیه های مفید درباره سفر به تایلند :

تابوی سفر به تایلند:

  • هرگز به خانواده سلطنتی تایلند بی احترامی نکنید. مردم تور تایلند حرمتی عمیق و سنتی برای خاندان سلطنتی قائل هستند. عدم ادای احترام چه از روی عمد و چه ناخواسته در شرایطی که ملزم به انجام آن هستید نه تنها یک جرم است بلکه می تواند حتی شما را به زندان هم بیندازد.

تور تایلند


بایدهای سفر به تایلند:

  • در تمام معابد و اماکن مذهبی لباس مناسب بپوشید. هرگز با لباس بدون آستین و یا شلوارک و یا شلوارهای تنگ و نامناسب بیرون نروید.
  • هنگام ورود به معابد و خانه ها در تور تایلند، کفش های خود را در آورید.
  • با راهبان با احترام ویژه ای رفتار کنید. راهبان بودایی اجازه لمس کردن یا لمس شدن توسط زنان یا دریافت هر چیزی را از دست یک زن  ندارند.
  • هنگامی که سرود ملی تایلند در اماکن محلی در ساعت ۸ صبح و ۶ بعدازظهر پخش می شود، به آن احترام بگذارید. بیشتر مردم تور تایلند از حرکت باز می ایستند البته از یک توریستت  انتظار نمی رود که چنین کاری انجام دهد.
  • از wai (به صورت "وای" تلفظ می شود)، برای سلام و تشکر استفاده کنید. این حرکت عبارت است از جفت کردن دست ها در مقابل سینه و خم کردن سر. (هرچه دستانتان بالاتر باشند نمایانگر احترام بیشتر است). wai را برای عذرخواهی کردن نیز می توانید استفاده کنید.
  • از حالا تحمل کردن را تمرین کنید به خصوص برای مواقعی که غذا سفارش می دهید، صورتحسابی پرداخت می کنید و منتظر مابقی آن هستید. توقع در انتظار ماندن زمان طولانی تری را نسبت به کشور خود داشته باشید. صبور باشید و سعی کنید در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید.
  • از مراکز مشهور سنگ جواهر بخرید اما مراقب باشید از شما سرقت یا کلاهبرداری نشود.
  • در یک رستوران خوب انعام بدهید. و در صورت تمایل به یک خیریه معتبر مبلغی را  اعطاء کنید.
  • با مقامات خیلی مودبانه صحبت کنید تا همه روز شما را منتظر نگذارند.
  • از هر گونه درگیری از هر نوعی با مردم تور تایلند (زن یا مرد) بپرهیزید برای اینکه آنها می  توانند خیلی خشمگین شوند و واکنش های جدی از خود نشان دهند.
  • اگر جایی دعوت شدید حتما هدیه ببرید به این دلیل که مردم تور تایلند هدیه دادن و گرفتن را  دوست دارند. (نفس عمل است که اهمیت دارد).
  • وقتی از مقابل دیگران عبور کنید کمی بدن خود را خم کنید تا نشان دهید که برای مزاحمتی که ایجاد کرده اید عذر می خواهید. این کار به هیچ عنوان تحقیر شدن نیست بلکه تنها یک عذرخواهی ساده است.
  • همواره لبخند بزنید. مردم تور تایلند وقتی احساس خجالت می کنند لبخند می زنند و فقط همین و این حقیقت دارد. 

منبع : توصیه های سفر به تایلند (قسمت اول)

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۱)

  • ساخت وبلاگ
  • تایلند واقعا زیباست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی