تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

تور یونان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ

درباره تور یونان

یونان ، کشوری در حنوب اروپا با سواحلی گسترده و جزایر رویایی در دریای اژه ، دریای ایونی یا یونان و دریای مدیترانه است. این کشور مرزهایی مشترک با  آلبانی ، بلغارستان و ترکیهدارد. یونان دارای فرهنگی باستانی و غنی است که در طول تاریخ تاثیرات به سزایی روی زبان و هنر ملل داشته است.
فلسفه ، سیاست  و دموکراسی در این حوزه، الفبا ، آرمان های افلاطونی و روش های سقراطی  و نهایتا المپیک در حیطه ی ورزشی ،  تت تاثیر فرهنگ یونان بوده اند و در واقع زاییده فرهنگ این سرزمین هستند.
یونان علاوه بر فرهنگ سرشار و  تاریخ غنی خود ، مکان جغرافیایی جذابی برای تجدید دیدار با مناطق بکر و دست نخورده کوهستانی و روستاهای تازه و جذاب در جزیره های مجاور است.


تاریخچه یونان در تور یونان


یونان سابقه ای طولانی و در حدود 4000 ساله دارد. اولین تمدت یونان به نام Pelasgians شناخته میشود. گفته میشود که مردم بدوی در این دوره ساکن یونان بوده اند و بعد از آن اولین تمدن پیشرفته به عنوان Cycladic ، در یونان تشکیل شد.
عصر تاریکی از دوره های بعدی است که یونان گذرانده است. در این دوره یونانی زبانان هند و اروپا ، به سمت شمال رفتند و به این بخش ها حمله کردند.  تمدن و شهر نشینی در این دوران در یونان پیچیده است ..
حدود 1200 سال قبل از میلاد مسیح ،  ظهور تمدن پیشرفته یونانی آغاز شد و در این دوره دستاورد های ادبی و هنری ، بیش از سایر رشته ها چشمگیر است. در همین دوران شهرک یونانی در ایتالیا و مناطق ساحلی مدیترانه ساخته شد و میراث تمدن یونانی شکل گرفت.
در قرن دوم بعد از میلاد مسیح ، دین مسیحیت وارد یونان شدو کل امپراطوری یونان و روم را تحت تاثیر خود قرار داد. در آن زمان پایتخت یونان از رم به بیزانس یا استانبول امروزی و نهایتا به قسطنطنیه تغییر یافت.
یونان در سال های متمادی ، پیشرفت های زیادی داشت و در سال 1952 ، به ناتو  وسپس اتحادیه اروپا ملحق شد و به این ترتیب پیشرفت های زیادی از جهات اجتماعی و اقتصادی به دست آورد. این کشور با مشکلاتی که کم و بیش دارد ،  اما سرمایه گذاری های متعدد در این کشور ، یونانیان را به ملتی با ثبات و مرفه تبدیل کرده است.

درباره تور یونان


شهرهای اصلی یونان در تور یونان


در یونان چند شهر مهم وجود دارد که مراکز اصلی ادارای ، تجاری ، فرهنگی  و اقتصادی این کشور محسوب میشوند:
آتن : پایتخت کشور
هراکلیون: بزرگترین شهرستان در این کشور 
پاترا
تسالونیکی: دومین شهر بزرگ در کشور
ولس
یونان از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان است. در رتبه بندی کشور ها از جهت میزان بازدید کننده ، در رتبه بیستم قرار دارد و  گفته شده که تنها از یک کشور کوچک ،  17  میلیون توریست وارد این کشور شده است. آوریل تا اکتبر ، فصل های اوج سفر و گردشگری در این کشور است. خانه های سفید معروف و کلیساهای گنبدی معروف در یونان ، نشانگر سبک های هنری است که در طول تاریخ در این منطقه پدیدار شده است.
معماری نئوکلاسیک در شهر های  Ermoupolis و  Nafplio، عمارت های  مختلف تحت تاثیر علوم ساختمان سازی و عمران عثمانی در شهرهای Grevená و  Kozáni، خانه های سفید Cycladic در جزیره پاروس ،  کلیسا های کورفو و خانه های با سبک نقاشی باروک ،  سواحل شاعرانه ، دره های عجیب ، قلعه خرابه کلاسیک ، کلیساهای قرون وسطی  و امتداد وسیع باغات زیتون در بخش های جنوبی ، از جمله بخش های جالب و جذابی است که بازدید کنندگان را به مناطق مختلف جهت بازدید فرا می خواند.


منبع: تور یونان

 

نظرات  (۱)

  • شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار
  • <h2><span style="color: #800000;"><a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">باربری و اتوبار جهان پیمان بار</a></span></h2>
    <span style="color: #800000;"><strong><a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار</a></strong></span> با بیش از 30 سال تجربه در زمینه <span style="color: #800000;"><strong><a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">باربری</a> و <a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">اتوبار</a></strong></span> و حمل کالا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
    <span style="color: #800000;"><a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">باربری جهان پیمان بار</a></span> با داشتن انواع ماشین حمل بار و امکان<span style="color: #800000;"> <a style="color: #800000;" href="https://www.wbar.ir/">ارسال بار</a></span> به تمام نقاط کشور آماده خدمت رسانی به شماست.
    جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش به سایت مراجعه کنید با با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

    ۳۳۸۰۸۵۸۰ـ۰۲۱

    ۷۵۰۷۸۰۰۰ـ۰۲۱

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی