تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

خیابان های استانبول

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ



استانبول یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و پایتخت هنر و فرهنگ این کشور است . احتمالا با انتخاب تور استانبول باید زمان زیادی برای برای آشنایی کامل با جاذبه های گردشگری شهر و همچنین مناطق تفریحی آن صرف کنید. خیابان ها و میدان های استانبول شهرت زیادی دارند؛ در کشورهای اروپایی نیز نام میدان های بزرگ این شهر مطرح شده است و بنابراین تور های مربوط به استانبول ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.خیابان های استانبول


برخی از خیابان های استانبول و میدان های استانبول


میدان اسب دوانی
سلطان کایدو ( میدان اسب دوانی ) ، قدیمی ترین میدان شهر است که در تور استانبول میبینید. این میدان تاریخی ترین میدان در شبه جزیره است و مسجد آبی و ایاصوفیه در حوالی آن قرار گرفته اند.
خیابانIstiklal 
خیابانIstiklal  ، در منطقه بی اوغلو دراستانبول واقع شده است و می توان گفت که تفریحی ترین خیابان استانبول از جهت مراکزی است که در آن قرار گرفته است. این خیابان در نزدیکی  میدان تقسیم است و تعداد زیادی رستوران ، فروشگاه ، مراکز تفریحی برای کودکان و بزرگسالان و...در آن دیده میشود.
میدان تقسیم
تقسیم مشهورترین میدان استانبول است که در تور از آن بازدید می کنید. تقسیم یک  میدان با ثبت جهانی  است که مرکز ارتباطات تجاری ، سرگرمی و خرید گردشگران تور استانبولبه شمار می آید.
تصاویر این میدان و خیابان های اطراف آن ، گویای رفت و آمد های مردم است و بسیاری از افراد از این فضا برای پیاده روی در طول تور استفاده می کنند.
خیابان بغداد
خیابان بغداد یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین خیابان های استانبول است. این خیابان در تور ترکیه و در هر شهری که بروید شناخته شده است و مردم نسبت بدان آگاه هستند.
کافه ها و رستوران های این بخش به همراه فروشگاه هایی با لباس های گران قیمت ، ساعاتی پرجنب و جوش را حتی تا نیمه های شب در این نقطه  وبرای مسافران  تور استانبولفراهم کرده است.

 منبع: خیابان های استانبول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی