تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ


کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

شکل دیگری از گردشگری را می توانید با تور های ترکیه تجربه کنید و در عین  بازدید از اماکن تاریخی و قدیمی ، از جاذبه های گردشگری این کشور لدت ببرید.
هر نقطه از ترکیه را که انتخاب کنید ، زیبایی های آن شما را مجذوب خود می کند. کارهای زیادی را می توانید با سفر در تورترکیه انجام دهید که بخش های زیادی ازآن را از جمله کورشونلو و غارهای اطراف آلانیا را معرفی کردیم. شما را به مطالعه ی بخش آخر از این سری مطالب دعوت می کنیم:
جست وجو ساحلی با کشتی های کروز
کشتی های کروزدر تمامی شهرهایی که در تور به آن ها سفر می کنید ، در سواحل دیده میشوند؛ یکی از زیباترین و قدیمی ترین قایق های بزرگ در آنتالیا ، کروز gullet می باشد که نام آن از سازنده های فرانسوی کشتی گرفته شده است. این قایق از زیباترین مناظر این منطقه عبور می کند و می توانید در اتاق های کوچک و چوبی آن ، از سواحل لذت ببرید.
سفرهای زیردریایی
ساحل اژه ، برای تنوع زیستی دریایی شهرت فراوانی دارد. در مناطق زیردریایی این منطقه ، انواع جانداران دریایی و به طور کلی حیات آبی جذابی دیده میشود که حتی اگر با فعالیت های غواصی آشنا نباشید، می توانید تحت نظر افراد مجرب دوره ببینید و یا با کمک آن ها ، به کشف زندگی زیر دریا بپردازید.
ورزش های آبی در کوپرولو کانیون
در طول رودخانه کوپرولو کانیون ، می توانید مسافت یازده کیلومتری را به ورزش های آبی نظیر قایق رانی بپردازید .این مسیر به موازات پارک ملی قرار گرفته است و کاملا محصور است.
بازدید از کوش آداسی
کوش آداسی نمای بسیار جذابی دارد و در بندر کوش آداسی ، مشابه یک جزیره کوچک و افسانه ای ، دیده میشود. کوش آداسی نسبت به وسعت خود ، حمعیت بزرگی را به صورت سالانه به خود جذب می کند.

 منبع: کارهایی که با سفر به ترکیه باید انجام داد-بخش-سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی