تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مکان های پربازدید مشهد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ


مکان های پربازدید مشهد

گردشگران در تور های رهسپار مشهد مقدس، غیر از حرم مطهر رضوی (ع) که جایگاه والایی دارد و با وجود اینکه هیچ یک از جاذبه در تور مشهد از دید ها پنهان نمی مانند، برخی از این مکان ها جزء مکان های پربازدید مشهد بشمار می آیند.
به یاد داشته باشید معنویتی که در مشهد مقدس حاکم می باشد، تمامی جاذبه ها و تورهای گردشگری آن را پر رونق و پربازدید نموده است.


معرفی مکان های پربازدید مشهد


معرفی مکان های پربازدید مشهد کار مشکلی می باشد اما بسختی توانستیم از تمامی انواع تفریحی، زیارتی، آب گرم و ... یکی را گلچین نموده ایم.
•     آرامگاه نادری

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های طبیعی تور ساموئی

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ


جاذبه های طبیعی تور ساموئی

در 84 کیلومتری شرق استان سورات تانی، جزیره سامویی یا جزیره نارگیل، یکی از معروف ترین جاذبه های تور تایلند واقع شده است. ساموئی مساحتی نزدیک به  247 کیلومتر مربع دارد و از این نظر به عنوان سومین جزیره بزرگ تایلند پس از پوکت و کو چانگ (در سواحل شرقی) به شما می رود. تور ساموئی تور بازدید از پرندگان مهاجر و مرغان دریایی است. اگر جزیره نارگیل را برای سفر خود انتخاب می کنید، در واقع به قلب جاذبه های شگفت انگیز طبیعی سفر کرده اید. ساموئی به واسطه نارگیل های باکیفیتی که دارد در تور تایلند معروفتر هم شده است. در ادامه با جاذبه های طبیعی ساموئی آشنا خواهید شد.

  • gashthatour gashthatour

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

مناطق طبیعی تور دبی (بخش دوم)


دبی بر خلاف تصور اغلب مسافران تور که فکر می کنند شهری خشک و بدون جاذبه های طبیعی می باشد، منابع غنی طبیعی مخفی زیاد دارد. سواحل شنی و دیدنی این شهر به خوبی بیانگر زیبایی های طبیعی این شهر می باشد. برخی معتقدند سواحل داغ دبی و شن های گرد و روشن آن به تنهایی کافی است تا تور دبی را انتخاب کنید و تنها از دریای زیبا آن لذت ببرید. از آرامش صحرا تا شلوغی پرجنب وجوش سوق یا مراکز خرید تور دبی خاطره انگیز هستند. سایر مناطق طبیعی تور دبی عبارتند از:

  • gashthatour gashthatour

رستوران شهرزاد اصفهان

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

رستوران شهرزاد اصفهان


رستوران شهرزاد اصفهان یک ساختمان تاریخی و سنتی بوده که به رستوران تبدیل شده است. با بیش از 50 سال قدمت و سابقه دیرینه، نماد فرهنگ کهن ایرانیان با سبک آیینه کاری خیره کننده سنتی می باشد. ازدحام همیشگی این رستوران از ایرانی ها و گروه زیادی از گردشگران غربی در تور اصفهان، نشان دهنده محبوبیت آن می باشد. تفریح در کوه صفه اصفهان را فراموش نکنید.


امکانات رستوران شهرزاد اصفهان


از امکانات رستوران شهرزاد اصفهان، که در دو طبقه از مهمانان تور داخلی و خارجی پذیرایی می شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود.
•    سالن سرو و پذیرایی غذا برای مهمان تور
•    سالن مراسم و مهمانی ها
•    انواع غذا های ایرانی و فرنگی مورد علاقه گردشگران تور
•    رزرو میز و سالن انتظار رستوران شهرزاد اصفهان
•    دستگاه کارتخوان
•    پارکینگ

  • gashthatour gashthatour

شهرهای مهم تور ارمنستان

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ



ارمنستان کشوری پهناور با 10 مرز یا منطقه حفاظت شده، 48 شهر و حدود 1000 روستا می باشد. این کشور نقطه ای با تاریخ غنی در میان کشورهای همسایه ایران به شما می آید. مرکز ارمنستان ایروان است که در قرن هشتم میلادی تاسیس شد و پرجمعیت ترین شهر ارمنستان می باشد. دومین شهر بزرگ بعد از ایروان گیومری می باشدو قدیمی ترین شهر در ارمنستان نیز واغارشاپات (اچمیادزین)، مرکز ولسوالی هرازدان است.

شهرهای مهم تور ارمنستان

  • gashthatour gashthatour

سی و سه پل اصفهان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ق.ظ

سی و سه پل اصفهان


سی و سه پل اصفهان یکی از پل های باستانی می باشد که از آجر و سنگ بنا شده است و بعنوان شاهکار معماری و مهندسی محسوب می شود. این پل معبر اتصال دو چهار باغ به یکدیگر می باشد. سی و سه پل اصفهان از پل های مهم این شهر بوده و دارای معماری شگفت انگیزی است. این پل بعنوان سمبلی از اصفهان در تمام دنیا شناخته شده است و مسافران تور اصفهان برای دیدن سی و سه پل و نیز مسجد جامع اصفهان اشتیاق زیادی دارند.

  • gashthatour gashthatour

مناطق طبیعی تور دبی

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ق.ظ


مناطق طبیعی تور دبی

دبی مرکز سواحل کریستالی خلیج عربی و امارات متحده عربی می باشد؛ شهری که از حیث امکانات و منابع طبیعی بیشتر به کشورهای اروپایی شباهات دارد. دبی از جهت تجارت و اقتصاد یکی از هفت امارت امیرنشین در امارات متحده عربی محسوب میشود و بیشترین جمعیت را در مقایسه با سایر شهرها دارد.

  • gashthatour gashthatour

مناطق طبیعی تور پوکت

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ


مناطق طبیعی تور پوکت

پوکت از دیدنی ترین نقاط تور تایلند است که به وسیله سواحل مرجانی زیادی از سمت دریا محصور شده است. پوکت کوه ها و آبشارهای زیادی دارد؛ اما معمولا مسافران توربیشترین زمان را در سواحل این منطقه صرف می کنند. ساحل کاتا یکی از زیباترین و البته شلوغ ترین سواحل در تور پوکت است که از انواع تفریحات می توانید در این منطقه استفاده کنید.
ساحل دو قلو کاتا در تور پوکت جاذبه های طبیعی زیادی دارد و به طور کلی اگر تور پوکت را برای سفر خود انتخاب می کنید، آشنایی با مناطق طبیعی پوکت را که عمدتا در ساحل کاتا و کارون متمرکز شده اند به شما پیشنهاد می کنیم.

  • gashthatour gashthatour

مناطق طبیعی تور پوکت بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

مناطق طبیعی تور پوکت بخش دوم


به جزیره گرمسیر و هیجان انگیز پوکت در تور تایلند خوش آمدید! این ساحل از زیبایی های خدادای زیادی برخوردار است که سبب سرازیر شدن موج عظیمی از مسافران به این منطقه شده است و همین موضوع سبب شده است که بیشتر از جاذبه های گردشگری و تاریخی، مناطق طبیعی در تور تایلند برای توریست ها جذاب باشد.
اگر می خواهید یک نقطه را به عنوان پایتخت طبیعت در تور تایلند به دوستان خود معرفی کنید، مناطق طبیعی  پوکت زیباترین و بهترین گزینه است.

  • gashthatour gashthatour

آب و هوای ارمنستان

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ


آب و هوای ارمنستان

بیشتر توریست ها در تور ارمنستان سفر به ایروان، پایتخت این کشور را انتخاب می کنند. ایروان میانگینی از آب وهوای کل منطقه را در بردارد. این شهر واقع در بخش شرقیارمنستان، در بخش شمال شرقی آرارات با  آب و هوایی نسبتا خشک، تابستان آفتابی و کوتاه و زمستان سرد و طولانی می باشد. آگاهی از آب وهوای غالب ارمنستان و شهر ایروان  برای سفر با تور به این کشور لازم است.

  • gashthatour gashthatour