تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مونت سنت میشل؛ میراث ارزشمند بشر در تور فرانسه

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ

فرانسه کشوری در اروپای غربی است و کشش خاصی برای جذب گردشگران با تور فرانسه از سرتاسر جهان وجود دارد. در تور فرانسه معماری سنتی و مدرن را با هم تماشا می کنید و می توانید از جاذبه های تاریخیی فراوان آن لذت ببرید تجربه بازدید از کاخ های افسانه ای در تور فرانسه را از دست ندهید . فرانسه مدت ها بهه عنوان پرونق ترین کشور جهان به لحاظ جذب گردشگرمحسوب میشد. هرچند که تور فرانسه در حال حاضر درر صدر تورهای گردشگری جهان نیست اما بازدید از مناطق دیدنی آن در لیست 100 جاذبه گردشگری جهان قرارر گرفته است. مونت سنت میشل یکی از میراث ارزشمند تاریخی در این سرزمین است که جنگ های صدساله راا برای توریست ها تداعی می کند.برای آشنایی بیشتر با مونت سنت میشل؛ میراث ارزشمند بشر در تور فرانسهبا ماا  همراه باشید.

تجربه بازدید از مونت سنت میشل میراث ارزشمند در تور فرانسه

موقعیت مونت سنت میشل در تور فرانسه

مونت سنت میشل در تور فرانسه به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است ودر سواحل منطقه نرماندی سفلی در شمال فرانسه استقرار یافته است. یکی از جذاب ترین اماکن تاریخی از دوردست ها و برفراز تپه هایی صخره ای در تور فرانسه این بنا است که در اوج جزیره صخره ای به عنوان پیچیده ترین بنای قرون وسطیی  شناخته میشود.

تاریخچه بنا در تور فرانسه

بازدید از مونت سنت میشل تور فرانسه

مونت سنت میشل در دهه 460 بعد از میلاد و در نتیجه خروج رومیان توسط فرانک غارت شد. این جزیره شگفت انگیز ترکیب فئودالی آن زمان را به تصویر می کشد و در واقع صومعه ای توسعه یافته توسط راهبان قدیمی می باشد.

مونت سنت میشل قلعه ای دفاعی در این روستای جزیره ای است که در ابتدا یه صومعه برای عبادت بوده است.

نکات خواندنی برای بالارفتن از قلعه در تور فرانسه

مونت سنت میشل؛ میراث ارزشمند بشر در تور فرانسه صحنه ای شگفت انگیز از دور دارد؛ اما ارتفاع و موقعیت استقرار قلعه به گونه ای است که همواره خطر ورود آب به دلیل جریان های جزر و مد به بنا وجود دارد؛ لذا برای ورود و خروج باید حساب شده عمل کرد.


منبع : مونت سنل میشل؛ میراث ارزشمند بشر در تور فرانسه



تور خارجی تور داخلی

تور ترکیه تور تایلند تور اروپا تور امارات تور هند تور اندونزی تور چین تور آمریکا تور مالزی تور ارمنستان تور بلغارستان

تور روسیه تور گرجستان تور قبرس تور مالدیو تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی تور سنگاپور تور استرالیا تور عراق

تور استانبول تور آنتالیا تور کوش آداسی تور آنکارا تور بدروم تور آلانیا تور قونیه تور پوکت تور پاتایا تور بانکوک تور سامویی

تور یونان تور فرانسه تور ایتالیایی تور اسپانیا تور دبی تور بالی تور کوالالامپور تور قبرس شمالی تور قبرس جنوبی

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور یزد تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی