تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مکان های تفریحی مشهد

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

مکان های تفریحی مشهد


پس از زیارت حرم مطهر و بهره مندی از آثار معنوی حرم این بزرگوار، کمی هم به مکان های تفریحی مشهد می پردازیم.
در نظر داشته باشید که نمی توان مکان تفریحی مطلقی را برای همگان در نظر گرفت در حالی که خیلی از گردشگران تور مشهد، بازار های مشهد و خرید کردن را بعنوان تفریح خود می شناسند. برخی دیگر از زائران، تفریح خود را به بودن در کنار ضریح می شناسند. خیلی دیگر تفریح را به معنی شادی و خنده در پارک های مشهد و جاذبه های طبیعیمشهد می شناسند.


معرفی مکان های تفریحی مشهد


در معرفی مکان های تفریحی مشهد نمی توان کم گذاشت و تنها تعداد انگشت شماری را برایتان آورده ایم. اما حتما برای یک بار هم که شده در تور مشهد شرکت نمایید و از این مکان های منحصر بفرد و مطلوب دیدن فرمائید.
•    طرقبه
روستای طرقبه، محلی برای ییلاق و دارای متنوع ترین باغ ها و درختان میوه می باشد. طرقبه دارای چشمه سار های زلال آب بوده و تابستان های خنک و دلپذیری را سپری می کند. طرقبه، این مکان مفرح و زنده به عنوان یک مکان توریستی، تور های گردشگری فراوانی را به خود جذب می کند.
•    شاندیز 
از دیگر مناطق ییلاقی و مکان های تفریحی مشهد می باشد. دارای منابع طبیعی، پارک های جنگلی و زیبایی مشابه طرقبه دارد و همچنین صنایع دستی آن در میان گردشگران تور مشهد محبوبیت زیادی دارد.
•    پارک جنگلی وکیل آباد
از قدیمی ترین پارک های جنگلی مشهد مقدس و از دیگر جاذبه های تور مشهد می باشد. آبیاری این باغ توسط آب های قنات می باشد. جاذبه های طبیعی واقع در این پارک جنگلی، همچنین درختان کاج و چنار آن زیبایی آن را دو چندان نموده است. 
در نزدیکی پارک جنگلی وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد از دیگر جاذبه های تور های گردشگری واقع شده است.
•    باغ گیاه شناسی مشهد
نمی توان در معرفی مکان های تفریحی مشهد از این باغ گیاه شناسی بسیار زیبا گذشت. تنفس در این باغ زیبا و پر از گل، زندگی تازه ای به انسان می دهد. این باغ شامل مجموعه گیاهان، درختان بومی، نهالستان و ... می باشد.
سخن پایانی : هفت حوض مشهد را فراموش نکنید. زیبانرین و دلنشین ترین لحظات خود را با تور گردشگری مشهد در این مکان سپری نمایید.
با ما در معرفی تور گردشگری مشهد همراه باشید.


منبع: مکان های تفریحی مشهد

  • gashthatour gashthatour

مکان های تفریحی مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی