تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم


یکی از دلایل شهرت تور بانکوک در میان گردشگران ، کاخ ها و مراکز سلطنتی ، مکان های تاریخی و معابد بی نظیر آن است که در کنار آب و هوای گرم و خاص در تور تایلندو البته فروشگاه های بزرگ این منطقه ،سبب شده است بخش عمده درآمد ملی این کشور ، از طریق صنعت گردشگری تامین شود.


سایر مناطق گردشگری تور بانکوک


موزه ملی و کاخ وانگ نا
علاقمندان به جاذبه های تاریخی در تور بانکوک حداقل باید نصف روزرا  برای بازدید از این کاخ و موزه ملی تایلند ، اختصاص دهند.  این موزه تا سال 1970 ، تنها موزه ملی در تایلند بود . در موزه ملی در طول تور ، تقریبا اکثر آثار ملی و گنجینه های تاریخی تایلند را مشاهده خواهید کرد.
وانگ نا نیز یکی از کاخ های قدیمی در تور بانکوک است که توسط پادشاه آن زمان ، راما ساخته شده است . مهد تاریخ تایلند با وجود اشیای قسمتی داخل این موزه از جمله  لباس های شاهانه یا فاخر، مصنوعات مذهبی و تشریفاتی، سرامیک، سلاح،  آلات موسیقی و تاج و تخت نایب السلطنه ، به یکی از پربازدید ترین مکان ها در تور بانکوکتبدیل شده است . 
خانه جیم تامپسون
این خانه ، توسط یک کارآفرین خودساخته در تایلند ساخته شد . خانه جیم تامپسون  مجموعه ای از عکس های بی نظیر از سرتاسر تور تایلند می باشد که اولین بار جیم تامپسون ، یک گردشگر آمریکایی ، آن ها را جمع آوری کرده است . 
جیم تامپسون یک شخصیت برجسته در صنعت ابریشم در تایلند بوده است که تمامی تجربیات خود را در قالب تصاویر در این موزه با گردشگران در تور بانکوک ، به اشتراک گذاشته است . 
پارک لامپینی
این پارک در شهر بانکوک ، محل تجمع مردمان در مراسم های مختلف است. سایه های بتکده های چینی ، محل مناسبی را برای استراحت گردشگران در تور فراهم کرده است .  


منبع: مناطق گردشگری تور بانکوک-بخش سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی