تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مراکز خرید در تور آنتالیا

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ



تور آنتالیا ، یکی از پرطرفدارترین نقاط جهت خرید و بازدید در کشور ترکیه می باشد. پیشنهاد می کنیم بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا ، حتما سری به بازار ها و مراکز خرید بزرگ و بین المللی این شهر بزنید. بهترین فروشگاه ها در بخش خاورمیانه را در تور ترکیه و به صورت ویژه در شهر آنتالیا مشاهده خواهید کرد. برخی از مراکز معروف و بزرگ تجاری در آنتالیا عبارتند از:
فروشگاه میگروس
یکی از مشهورترین فروشگاه ها و مراکز خرید درتور آنتالیا، فروشگاه میگروس می باشد که در بلوار Yuzuncuyil  و در نزدیکی پارک ساحلی  Konyaalti  واقع شده است. در میگروس انواع اجناس را از میان برند های مختلفی همچون Diesel, Tommy Hilfiger, Lacoste و...خواهید یافت.
در این فروشگاه بزرگ  ، 124 فروشگاه کوچک تر به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند. در کنار خرید کردن  در تور ، می توانید از هشت سینمای مستقل ، بخش های تفریحی برای کودکان، رستوران ها و کافه های موجود در این مرکز تجاری ، لذت ببرید.
میگروس  یک برند بین المللی است که در سایر شهر هایی که در تور ترکیه  نیز به آن سفر می کنید ، می توانید شمار زیادی از فروشگاه های زنجیره ای این برند لوکس را مشاهده کنید.

مراکز خرید در تور آنتالیا


بازار Dogu Garaji
این بازار ، در مرکز اصلی شهر قرار گرفته است. در این مرکز بیشتر از لباس و اجناس شخصی ، می توانید اجناس تزیینی و قیمتی نظیر  فرش های اصیل ترکی ، ظروف مسی  و وسایل تزیینی از جنس طلا  خریداری کنید. به علاوه در قسمتی از بازار ، فروشگاه هایی وجود دارند که چرم اصلی و لباس های کتان را عرضه می کنند. در بخش دیگری از این بازار، ادویه های مختلف و میوه های خاصی که خارج از فصل و به صورت گران قیمت عرضه میشوند را می توانید در تور آنتالیا مشاهده کنید.


منبع: مراکز خرید در تور آنتالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی