تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

کارهایی که در تور آنتالیا می توان انجام داد

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ

کارهایی که در تور آنتالیا می توان انجام داد


تور آنتالیا ، یکی از تورهای پرطرفدار در میان ایرانیان است و اوج سفر هایی که انجام میشود ، معمولا در تابستان است. اگر آنتالیا را برای تور امسال خود انتخاب می کنید ، کارهایی که باید در طول سفر خود به آنتالیا انجام دهید متعدد هستند و آن قدر تنوع دارند که با سفر به بهشت آنتالیا ، لحظه ای احساس خستگی نمی کنید.
بازدید از آبشار دیدنی دودن
اگر می خواهید از شلوغی و ازدحام  تور دورشوید و جاهای ناب و طبیعی آنتالیا را ببینید ، آبشار دودن در پارک ایالتی این منطقه ، انتخاب مناسبی است. آبشار دودن در قرن پنجم قبل از میلاد مسیح به وجود آمده است و هنوز هم با شکوه ، در این منطقه پابرجاست.
بازدید از دروازه هادریان
زیباترین گیت این شهر ، دروازه هادریان در ورودی شهر و در امتداد خیابان آتاتورک می باشد. در تور آنتالیا ممکن است نام های دیگری از این دروازه مثل سه طاق را بشنوید که گویای سه قوس یا کمان در معماری گیت می باشد.
بازدید از برج ساعت
احتمالا بهترین مکانی که می توانید تور آنتالیا را از آن جا آغاز کنید ، آنتالیا قدیم یا Kaleici  می باشد. در مرکز این شهر برج قدیمی و معروفی به نام ساعت قرار گرفته است. برج ساعت تنها اثر باستانی از میان 80 ساختمانی است که در دوران جنگ های پی در پی در ترکیه ، به منظور محافظت از شهر باقی مانده است.
پیاده روی در میدان آتاتورک
تقریبا در تمامی شهرهایی که در طول تور خود به آن جا سفر می کنید ، خیابان یا میدانی با نام آتاتورک مشاهده می کنید. یکی از زیباترین میدان های شهر ، میدان آتاتورک می باشد که گوشه سمت راست آن متمایل به دریا می باشد و بخشی از آن نیز با کوه های اطراف ، هم جوار است. پیاده روی در این میدان در تور آنتالیا و مشاهده فروشگاه های اطراف ، لذت بخش خواهد بود.


منبع: کارهایی که در تور آنتالیا می توان انجام داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی