تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

کارهایی که با سفر به بدروم باید انجام داد

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ


کارهایی که با سفر به بدروم باید انجام داد

بدروم ، سرزمین خواب و خیال است. تور های تفریحی بدروم رنگارنگ و متنوع هستند و رنگ و لعاب طبیعت ، خورشید و آسمان در این جزیره ، بی نظیر است. امروزه بدروم  یکی از بزرگترین مراکز تجاری و تفریحی در تور ترکیه محسوب میشود و لذا آشنایی با بخش های مختلف این جزیره و کارهایی که می توان در طول سفر انجام داد ، سبب صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.
تفریحات شبانه در هالیکارناس
شب زنده داری در بدروم  ، بسیار معروف است. مراکز تفریحی و تجاری بدروم  تا صبح باز هستند و زندگی در بدروم ، در تمامی ساعات شبانه روز جریان دارد. ساعات شب در بدروم ویژه هستند و حتی از این نظر بعد از استانبول ، دومین جزیره فعال در تور ترکیه می باشد. در هالیکارناس ، فضایی لوکس ، سرویس های مدرن و خدماتی باکیفیت را شاهد خواهید بود.
سفرآبی در بدروم
تور بدروم ، بازدید از شبه جزیره فیروزه ای و خلیج آبی رنگ این منطقه است؛ به طوری که  از مهم ترین دلایل برای انتخاب بدروم  برای تور جهت سفر در طول تعطیلات، قایق رانی ، کشتی رانی و به طور کلی سفر های آبی در این منطقه می باشد.
اگر شما نیز علاقمند به سفر های آبی در تور بدروم هستید ، هر روز از صبح قایق و کشتی های ترک در این خلیج آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.
خرید از سه شنبه بازار بدروم
در کنار فروشگاه های بزرگ و لوکس که در مراکز تجاری در تور بدروم به چشم می خورند ، خرید از بازارچه های محلی و بزرگ بدروم  نیز می تواند تجربه جالبی در طول سفر باشد. سه شنبه بازار بدروم  برای پارچه های ترک اصل و به طور کلی محصولات نساجی خود معروف است. فرش و گلیم  ، به همراه لباس های ترک را می توانید به عنوان هدیه ای از سفر خود بهتور ترکیه ، با قیمت های مناسب تر از این بازار تهیه کنید.


منبع: کارهایی که با سفر به بدروم باید انجام داد 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی