تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مناطق طبیعی تور پاتایا

gashthatour gashthatour | جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

جذاب ترین و زیباترین ساحل تایلند، پاتایا،  شهرت زیادی به دلیل جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار خود در میان سایر تور های تفریحی به دست آورده است. تور پاتایا ، از تور بانکوک پرطرفدار تر است و دلیل آن نیز برتری جغرافیایی پاتایا نسبت به بانکوک است که سبب ایجاد عارضه های طبیعی و زیبایی های فروان تری در این جزیره شگفت انگیز در تور پاتایا شده است.
پاتایا در حدود 200 کیلومتر از بانکوک ، پایتخت تایلند، فاصله دارد و سرزمینی منحصر به فرد برای لذت بردن از آفتاب آسیایی می باشد.  پاتایا استراحتگاهی در میان شن ، آفتاب و دریا است و کشف آن به دوران جنگ ویتنام توسط  سربازان آمریکایی برمیگردد.

مناطق طبیعی تور پاتایا

ساحل Jomtien 
گریز از شلوغی و مشغله های شهری و سفر با تور پاتایا  جهت گذراندن اوقات خوش تعطیلات ، ناخودآگاه انسان را به سمت ساحل طبیعی و برجسته  Jomtien  می کشاند. دوستداران آب و دریا ، می توانند از انواع ورزش های آبی در این ساحل زیبا استفاده کنند و از سایه درختان نیز در ساحل بکر پاتایا استفاده نمایند. چتربازی و موج سواری ، از برجسته ترین فعالیت ها در این نقطه طبیعی در جزیره پاتایا می باشد.
آکواریوم زیردریایی
سفر به زیردریا ، به خودی خود برای کسانی که هیچ گاه تجربه غواصی نداشته اند ، کمی عجیب و هولناک است؛ اما در تور پاتایا مجبور به پذیرفتن این ریسک ها نیستید و می توانید از آکواریوم مدرن این جزیره ، جهت دیدن جهان زیرآب استفاده کنید. توریست های تور تایلند، معمولا شب را در اطراف این آکواریوم می گذرانند و همزمان از غذا دادن به سمور و کوسه های بزرگ دریایی ، لذت می برند!
ساحل Naklua
این ساحل ، یکی دیگر از مناطق رویایی در تور است  که در قلب پاتایا واقع شده است و بخشی از شهرستان توریستی Naklua می باشد. زندگی در شب های Naklua بسیار لذت بخش است و فروشگاه های ساحلی  در تمام شبانه روز ، فعالیت دارند

منبع: مناطق طبیعی تور پاتایا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی