تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مناطق طبیعی ترکیه

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ

سرزمین تاریخ و آفتاب ، ترکیه ، در منطقه ای کره زمین واقع شده است که سه قاره ی بزرگ اروپا ، آسیا و آفریقا به هم می رسند. به همین دلیل ترکیه محل تلاقی مردمان مختلف با فرهنگ متفاوت از این سه قاره می باشد. مناطق طبیعی ترکیه با توجه به گستردگی این منطقه به  چند قسمت کلی تقسیم میشوند که آشنایی با آنها در سفر به ترکیه به شما کمک می کند.
منطقه مرمره
یکی از زیباترین مکان ها در طول تور ترکیه که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم ، مرمره است.  مرمره در بخش شمالی ترکیه واقع شده است. این مکان منطقه پلی میان ترکیه واروپا است.  نام گذاری آن به علت دریای مرمره است و همین دریا نیز سبب سکونت مردمان زیادی در این بخش شده است

مناطق طبیعی ترکیه


منطقه اژه
این بخش ، به علت خط ساحلی پر رونقی که در مجاورت دریای اژه دارد ، از جمله دیگر مناطق پر رفت و آمد و البته توریستی در تور ترکیه است.  این منطقه در بخش غربی ترکیه واقع شده است و  چشم انداز متفاوتی نسبت به سایر بخش ها دارد. کوه ها در برخورد با دریا در این منطقه محدود میشوند و همین موضوع ، عامل تفاوت اژه و مدیترانه است که در تور ترکیه که سفر می کنید ، به خوبی مشهود است.
منطقه مدیترانه
در حدود 15 درصد از ترکیه ، در منطقه ی مدیترانه متمرکز شده است. مدیترانه ناحیه ی جنوبی ترکیه است و دره ها و دریا ، از میان کوه ها در این بخش عبور کرده اند. آب و هوا ی مدیترانه در بهار ، بهترین است و بنابراین خاک ها و مزارع این منطقه در این فصل ، پربار تر و دیدنی تر است.
منطقه ی سیاه
این منطقه ، به علت وجود دریای سیاه نام گذاری شده است. مجموعا 18 درصد از وسعت ترکیه ، به این بخش تعلق گرفته است.  دریای سیاه در بخش های شمالی ترکیه است و سواحل آن ، سنگی و صخره ای است.  کل این منطقه به وسیله ی دره های باریکی محصور شده است که سبب جدایی کامل آن از بخش های داخلی میشود.

 منبع: مناطق طبیعی ترکیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی