تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مناطق طبیعی تایلند

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ

مناطق طبیعی تایلند


تایلند، کشوری زنده و پر جنب و جوش است و هر گوشه از آن را که با تور سفر می کنید ، جاذبه های دیدنی جدید و منحصر به فرد خود را دارد. سواحل آرام ، دریای بی نظیر و درخشان ، خیابان های شلوغ شهرهای مختلفی که در تور تایلند میبینید و ... مجموعا یک سفر خاطره انگیز را برای شما رقم می زند. یکی از مهم ترین بخش های توریستی این کشور ، مناطق طبیعی تایلند است که تنوع گونه های گیاهی و جانوری اکولوژیک آن ، حیرت انگیز است. در ادامه با تعداد از جاذبه های طبیعی در تور تایلند آشنا می شوید.
پارک ملی  Khao Yai 
قدیمی ترین و پربازدیدترین سایت طبیعی در تور تایلند ، این پارک ملی می باشد. تنوع بی نظیری از حیات وحش شامل  فیل ، ببر و 300 گونه پرنده را می توانید در این پارک و به صورت حفاظت شده ، ببینید. شب زنده داری و پیاده روی در میان درختان و فضای سبز موجود در این منطقه ، از رایج ترین تفریحات مسافران تور می باشد.
جنگل کوهانگ
این منطقه ، به صورت شگفت انگیزی در سال های متمادی، بدون تحرک باقی مانده است و همچون اقیانوسی ژرف ، ثبات خود را حفظ کرده است . 
آبشار  Ti Lor Su
زیباترین و بلندترین آبشار در تور تایلند ، در نزدیکی مرز میانمار پنهان شده است. هرچند که از نظر مسافت و عبور از این منطقه ، رفت و آمد کمی مشکل است ، اما بازدید از آن را در فصول بارانی و به خصوص ماه های نوامبر و اکتبر ، به مسافران تور تایلند ، توصیه می کنیم.
پارک ملی  Doi Inthanon
در بلند ترین نقطه از سرزمین تایلند و در نزدیکی استوا در تور ، می توانید از دیدن پرندگان نادر و بافت گیاهی عجیب و کمیاب این منطقه ، لذت ببرید.


منبع: مناطق طبیعی تایلند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی