تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مرکز خرید دامون کیش

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ



مراکز خرید کیش، محبوبیت زیادی در میان مسافران تور کیش کسب کرده اند. مراکز خرید کیش برای کسبه خود جنبه تجارت داشته و برای گردشگران تور، جنبه تفریحی و سرگرمی دارد. از جمله این مراکز معروف که خاطرات بیاد ماندنی زیادی برای مسافران داخلی و خارجی تور کیش بوجود آورده است، مرکز خرید دامون کیش می باشد که به دامون ساحلی کیش نیز معروف است.

مرکز خرید دامون کیش
معرفی مرکز خرید دامون کیش


در معرفی مرکز خرید دامون کیش باید بگوییم که این مرکز خرید در نوع خود یکی از کامل ترین و مجهز ترین مراکز خرید این جزیره بشمار می آید.
مرکز خرید دامون کیش، واقع در نزدیکی ساحل و با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است. این مرکز خرید مکانی آکنده از لطافت، ظرافت، ظاهر و معماری منحصر بفرد، مدرن و زیبا می باشد که تجربه های بیاد ماندنی برای گردشگران داخلی و خارجی و مسافران تور به یادگار گذاشته است. جهت اطلاع از هتل ها، بخش معرفی هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش را مطالعه فرمائید.


ویژگی های مرکز خرید دامون کیش


مرکز خرید دامون کیش در 3 طبقه تجاری شامل 100 غرفه می باشد. از ویژگی های مر کز خرید دامون کیش می توان به وجود رستوران ها از قبیل فود کورت واقع در قسمت فوقانی مرکز به همراه سالن پذیرایی لوکس و مجهز که دارای بالکنی زیبا و دل انگیز می باشد. تمام مسافران تور کیش می توانند غذا های مورد علاقه خود را در این مکان بیابند. انواع و اقسام غذا ها از جمله چینی، ایرانی، ایتالیایی، مکزیکی، خوراک های هندی بی نظیر در آن سرو می شود. 
کیفیت غذا های فود کورت بسیار عالی و بیش از حد انتظار است و کیفیت غذا های ایرانی و قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد. خدمات مشتری فود کورت بی نظیر می باشد.


امکانات مرکز خرید دامون کیش


برخی از امکانات مرکز خرید دامون کیش عبارتند از:
رستوران محیطی
رستوران های مجلل و زیبا
سالن های هاکی روی یخ برای کودکان
مرکز خرید مدرن و بروز
فود کورت دامون، واقع در طبقه اختصاصی 
اجناس و برند های معروف و متنوع در بهترین کیفیت
انواع و اقسام لوازم از جمله زیور آلات، کامپیوتر، موبایل، لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و ... که در مرکز خرید دامون کیش بفروش می رسند.
مرکز خرید دامون کیش
با وجود کوچک بودن این جزیره زیبا، مرکز خرید دامون کیش دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. جایی متفاوت که به پیشنهاد بسیاری از مسافران تور کیش، ارزش یک بار رفتن را دارد. 
توجه داشته باشید که اجناس این بازار با کیفیت عالی و برند، قیمت نسبتا بالایی دارند. در صورت نیاز به خرید به بازار عرب ها کیش نیز سری بزنید و در این سفر از آکواریوم کیش نیز دیدن فرمائید.


منبع: مرکز خرید دامون کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی