تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

مراکز تجاری تور بدروم-بخش دوم

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ


مراکز تجاری تور بدروم-بخش دوم

خرید بزرگترین و منحصر به فردترین لذت در طول سفر با تور های تفریحی می باشد؛ به خصوص اگر در میان تور های موجود، تور ترکیه را برای سپری کردن تعطیلات انتخاب کرده باشید و از میان شهرهای مختلف آن ، بدروم مقصد شما باشد.
خرید در مراکز خرید و تجاری بدروم،  مشاهده  فرهنگ خاص ترکیه است و می توانید نظیر بازدید از یک موزه در تور بدروم، از مشاهده آثار و صنایع دستی این شهر لذت ببرید.
با خرید فرش و گلیم های سنتی در تور بدروم، متوجه نگاه خاص مردم این شهر به هنرهای دستی خواهید شد و نقوش موجود روی هر یک از این آثار، نشانگر سنت مردم درتور نیز می باشد.
مرکز خرید میدتاون
Midtown  در حال حاضر بزرگترین، مجهزترین و مدرن ترین مرکز تجاری است که در تور بدروم خواهید دید. این مرکز در ژوئن 2012 افتتاح شد و تقریبا حدود 4 سال است که به عرضه اجناس با برندهای بین المللی در میان مسافران تور میپردازد.
این مرکز، با وجود سرعت زیاد در ساخت سازه های خود، بهترین مراکز جانبی و تفریحی را در کنار فروشگاه های بزرگ خود برای استراحت توریست ها در تور ترکیه، فراهم کرده است. در میدتاون برندهای برتر پوشاک ، لوازم آرایش ، کفش و کیف ، لوازم خانگی و  زیورآلات حضور دارند.
شنبه بازار
شنبه بازار تور بدروم ، بزرگترین بازار در بدروم است که به صورت هفتگی برگزار میشود. اخیرا این بازار پیشرفت های زیادی داشته است به دلیل تقاضای زیاد عرضه کنندگان محصولات ، تا حواشی خیابان نیز کشیده شده است.
در شنبه بازار بیشتر می توانید از میان اجناس رنگارنگ ترکی و غذاهای اصیل در تور بدروم لذت ببرید. به علاوه شنبه بازار در مجاورت بازار بزرگ پارجه در تور بدروم می باشد و به سادگی می توانید بعد از خرید از شنبه بازار، به این بازار جهت خرید پارچه در تور ، مراجعه کنید.


منبع: مراکز تجاری تور بدروم-بخش دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی