تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ


سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

تور روسیه توری رویایی و شگفت انگیز است و به هر شهری از این کشور که سفر کنید ردپای تاریخ و فرهنگ را مشاهده خواهید کرد. بزرگترین شهر روسیه مسکو است که زیباترین و مجلل ترین کاخ های مربوط به پادشاهان تزار را میتوانید در این شهر جست وجو کنید. تور روسیه از هر نظر در میان برترین تور ها از نظر گردشگران در سطح جهانی معرفی شده است و آثار تاریخی آن با توجه به قدمت چندین و چند ساله این کشور بی نظیر و بی شمار است. کاخ های روسیه یکی از بناهای تاریخی این کشور هستند که گویای تاریخ و تمدن آن در تور روسیه و برای گردشگران می باشند. لذا شما را به سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه دعوت می کنیم.


راهنمای سفر شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه


بازدید از کاخ موزه کارلین در تور روسیه
کاخ کارلین در شمال غرب روسیه واقع شده است و در مرز فنلاند و دریای سفید، یکی از برجسته ترین کاخ موزه ها در تور روسیه میان گردشگران است که در جزیره کیژی قرار دارد. تاریخ دقیق ساخت این کاخ موزه دقیقا مشخص نیست؛ اما از قرن سیزدهم افراد مختلفی در این کاخ ساکن شدند .کاخ کارلین شکافی میان فرهنگ شرق و غرب در تور روسیه است و معماری آن چندجانبه است. ساختار اصلی این کاخ از 22 گنبد مجزا تشکیل شده است که در جایگاه خود در تور روسیه بی نظیر است.
بازدید از کاخ کرملین در تور روسیه
کرملین از آن دسته جاذبه های پرطرفدار در تور روسیه است که مسلما هر توریستی یک بار از این بنا در تور  و در شهر مسکو بازدید کرده است. 4 کلیسا در محوطه این باغ قرار گرفته است و در زمین 250 هکتاری کاخ انواع گنجینه های ارزشمند تاریخی مربوط به قرون 15 و 16 نگهداری میشود. مجموعه ای از جواهرات کاترین کبیر شامل الماس گران بهای وی در کاخ کرملین قرار دارد. این جواهرات و شکوه آن ها سفر به سرزمین کاخ ها در تور روسیه را جذاب تر کرده اند.


منبع: سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی