تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ب.ظ


کوش آداسی یا جزیره پرنده ، دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است که قبلا به معرفی آن ها پرداختیم و آشنایی با آن ها اگر  تور کوش آداسی را انتخاب می کنید ، ضروری است.  این منطقه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که به اختصار در ادامه با آن ها آشنا میشوید .
بندرگاه
زیباترین مناظر و جدیدترین تفریحات آبی را می توانید در بنادر این منطقه بیابید. دروازه جنوبی این منطقه هنوز هم با گذشت سال های زیاد ، پابرجا باقی مانده است و ورودی کوش آداسی می باشد. 
Priene
خرابه های شهر هلنیستی Priene  ، یکی از جاذبه های تاریخی کوش آداسی است.  معبد آتن ، قلب این خرابه است که تئاتر قدیمی است که طراحی کلاسیک دارد.
میلتوس
میلتوس نظیر  شهر Priene ،  شهربندری و خرابه ای در ترکیه و جزیره کوش آداسی است که بازدید از آن را در طور تور ترکیه به شما توصیه می کنیم.
در خرابه ها ، آثاری از دوره های مختلف دیده میشود. دیوار های قلعه بیزانس  و معبد آپولو  نیز بالای این خرابه ها وجود دارد.
دیدیما
بزرگترین معبد جهان از جهت شکوه و زیبایی در ساختار ، معبد دیدیما می باشد.  دیدیما به همراه معبد آپولو ، نمونه هایی از معابد یونانی بازمانده در ترکیه می باشند.
Kirazli
یکی از یباترین روستاهای کوش آداسی با مناظر طبیعی بکر ، روستای Kirazli می باشد. با بازدید از این روستا ، می توانید یک خرید خوب از محصولات ارگانیک در مارکت کشاورزان این روستا به عنوان سوغاتی تورترکیه برای دوستان خود داشته باشید.
شبه جزیره دیلک
دیلک ، انبوهی از مناظر خاص و دیدنی است. منطقه ای گردشگری که  جز پارک ملی کوش آداسی نیز می باشد.
پیشنهاد می کنیم که خط ساحلی این قسمت از کوش آداسی را برای گذراندن اوقاتی خوش و همچنین استراحت انتخاب کنید.
تورهای کوش آداسی  ، خطوط ساحلی فراوانی را دربردارند. اما دو ساحل Aydınlık  و  Karasu Köyü ، از بکرترین سواحل این جزیره هستند.


منبع: جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی