تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

جاذبه های گردشگری تور پاتایا-بخش سوم

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ


جاذبه های گردشگری تور پاتایا-بخش سوم

با فرا رسین فصول گرم تر از سال ، ایده سفر به مناطقی نظیر تایلند، برای گذراندن تعطیلات و مخصوصا در فصل تابستان ، بهترین گزینه برای صرف اوقات فراغت است. جذاب ترین شهر تایلند ، تور پاتایا ، مقصد بسیاری از گردشگران در جهان است و دولت از طریق این جزیره، به اندازه نیمی از درآمد سالانه بخش های دیگر، سودآوری دارد.
اما یکی از دلایلی که سبب این سودآوری عظیم شده است، جاذبه های گردشگری خاص پاتایا می باشد که در میان کشور های همجوار آن در قاره آسیا، بی نظیر است. برای آشنایی با بخش بعدی از معرفی بهترین جاذبه ها ، با ما همراه باشید.
بازارهای شناور
بازارهای شناور در تور پاتایا ، قبل از آن که یک منطقه برای خرید باشند ، به عنوان یک جاذبه گردشگری مطرح میشوند. گشت و گذار در میان این بازارها، تجربه زندگی سنتی تایلندی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. پیچ و خم این بازار سبب شده است که تمامی خریداران و فروشندگان ، با قایق های زیبا و چوبی از میان مغازه های کوچک و بزرگ عبور کنند و همین حرکت ، عاملی برای مشاهده زمین ها و شالیزارهای اطراف برای گردشگران در طول تور پاتایا می باشد.
پارک پاتایا
پارک پاتایا نه تنها برای خانواده هایی که با فرزندان کم سن خود با تور تایلند سفر می کنند،  بلکه برای تمامی افراد در رده های سنی مختلف ، جذاب است و گردشگران زیادی از این پارک، دیدن می کنند.
هنر در بهشت پاتایا
هنر در بهشت پاتایا، نام تنها موزه هنر تلفیقی پاتایا می باشد که به عنوان بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ و رسوم مردم این کشور و برای مسافران تور، تلقی میشود.
مضمون نقاشی های این موزه، متنوع است. جالب است بدانید بخش عمده ای از نقاشی های موجود، به مصر ، تاریخ این کشور و به طور کلی وصف ساختار ها و بناهای موجود در آن پرداخته است.


منبع: جاذبه های گردشگری تور پاتایا-بخش سوم


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

هتل ها اخبار تور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی