تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

جاذبه های گردشگری تور تایلند-بخش دوم

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور تایلند-بخش دوم


اگر به بازدید از جاذبه های گردشگری تور تایلند علاقه دارید و تور تایلند را در میان سایر کشور های آسیایی انتخاب کرده اید، آشنایی با این جاذبه ها، تاریخچه مکان ها و امکانات موجود ، به شما در استفاده بهتر وبیشتر از این جاذبه های ، کمک می کند.
چیانگ مای
چیانگ مای به زمرد تایلند شهرت دارد و به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری در تور تایلند معرفی می شود.
چیانگ مای در مجاورت برمه و در بخش های شمالی تایلند واقع شده است. آب و هوای این منطقه در تور تایلند کمی خنک تر است و رود معروفی نیز از این شهر عبور می کند. یکی از فعالیت های معروف و رایج در این شهر ، خوردن غذاهای ساده ، ارزان ولی منحصر به فرد این شهر است. این فعالیت که به پیاده روی یک شنبه شب در میان مردم در تور شهرت دارد، با صرف شام و غذاهای خاص تور تایلند نظیر سمبوسه، میوه های سرخ شده ، کیک خرچنگ  و ...همراه است.
پای
بخش عمده ای از شهرت تایلند به عنوان یکی از تور های محبوب و مشهور میان بازدیدکنندگان ، به علت سواحل جنوبی در تور تایلند است. مناظر جنوبی تایلند احتمالا از نوع دیگری هستند و بنابراین خاص بودن و انحصار زیبایی در جزایر تور تایلند را بیشتر می توان در بخش های جنوبی مشاهده کرد.
پای از جمله شهرهای جنوبی و کوچک در تور تایلند است که به جز بازارهای پر رونق ، آبشار ها و مناظر طبیعی زیادی را در کنار سواحل ، پوشش داده است.
شهرسوخته
شهرسوخته در بانکوک ، پایتخت تایلند، مقصد اصلی عکاسان از سراسر نقاط جهان در تور تایلند است. شهر سوخته خرابه های شهرستان قدیمی است که هنوز هم آثار آن دیدنی است. یونسکو به عنوان یک میراث جهانی از شهر سوخته یاد می کند. هر ساختاری که در شهر سوخته در تور تایلند میبینید، گویای  تاریخ و وضعیت اجتماعی این منطقه در گذشته است.


منبع: جاذبه های گردشگری تور تایلند-بخش دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی