تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

جاذبه های طبیعی تور ارمنستان (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ



جاذبه های طبیعی تور ارمنستان گران بها ترین و البته جذاب ترین نقطه برای گردشگری با تور در این کشور است. بیش از هر چیز در تور ارمنستان بازدید از این مناطق جلب توجه می کند..
دریاچه ها، کوه ها و تنگه و دره های مختلف در کنار باغ ها و پارک های طبیعی گسترده جاذبه های طبیعی ارمنستان را تشکیل می دهند.
جنگل خسرو
جنگل خسرو منطقه حفاظت شده دولتی در تور ارمنستان است که در استان آرارات واقع شده  است. در این جنگل مردم محلی و گردشگران هر دقیقه را صرف گرفتن عکس های شگفت انگیز با گیاهان و جانوران شگفت انگیز  موجود در این منطقه از تور می کنند.

جاذبه های طبیعی تور ارمنستان (بخش سوم)

دو رودخانه بزرگ در جنگل خسرو به نام های عزت و ودی جریان دارند که از رشته کوه های Ghegham  منشا می گیرند.
تاریخچه این جنگل به حود 1700 سال پیش بازمیگردد که در در آن زمان پادشاه خسرو به دلیل بهبود شرایط طبیعی آرتاشات و دوین و سرزمین های مجاور و همچنین برای حفظ و غنی سازی گونه از گیاهان و جانوران دستور به وسعت بخشی به این منطقه که در تور ارمنستان میبینید داد.
تنگه Kirants-Samson
بازدید از این دره را در تور ارمنستان برای دوستداران طبیعت و کسانی که به هیجان و کاوش گری علاقمند هستند توصیه می کنیم.
فاصله بین شهر ایروان پایتخت و تنگه 168 کیلومتر است. به زبان ساده تر باید حدود 2.5-3 ساعت در جاده های روستای Kirants  زمان صرف کنید.
تنگه دیدنی و جذاب است و در هر زمان از سال برای بازدید از آن با تور می توانید به ارمنستان سفر کنید. هر فصل در این تنگه  زیبایی خاص خود را دارد. حیوانات مختلفی نظیر راش و آهو و حدود 80 گونه از پرندگان در  امتداد این دره ساکن شده اند. دارکوب سیاه بیشترین گونه ای است که در طول تور  با آن مواجه میشوید.


منبع: جاذبه های طبیعی تور ارمنستان (بخش سوم)

تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی