تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

تور پوکت

gashthatour gashthatour | پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

درباره تور پوکت

پوکت ، مروارید دریای آندمان  و بزرگترین جزیره در سرزمین تایلند است. دارای سواحل منحنی شکل و بیرون زدگی های مطبق با صخره های ناهموار. در واقع پوکت استانی در بخش جنوبی تایلند است که مرکز آن ، جزیره پوکت می باشد. این شهر از محبوب ترین مقاصد توریستی در کشور تایلند است و شهر قدیمی پوکت ، مرکز تجاری و قلب فرهنگی این منطقه محسوب میشود. 
ساحل پوکت ، بخشی احیاکننده برای افرادی است که از خستگی های مفرط طی یک دوره کاری ، به این منطقه سفر می کنند و محل استقرار سرویس دهندگان  تفریحات آبی ، رستوران ها و باشگاه های غظیم ( در قسمت غربی ساحل ) می باشد.
ساحل پاتونگ در پوکت ، برای اغلب مردم جهان نام آشنا است.  بخشی از این ساحل ، بسیار آرام و متین است و می توانید نرمی شنزار ها را در کنار تابش دل انگیز آفتاب حس کنید. در بخش دیگری گاه گاه ازدحام بی سابقه ای از مردم را می بینید که به ای نجزیره شور و نشاط بیشتری بخشیده است. پاتونگ در واقع یکی از پایتخت های حزب آسیا است و در شرق پوکت ،  خلیج چالنگ ، ساخل نایئنی هان و ساخل کیپ پانوا وجو دارد. اگر به دنبال یک جای آرام و به دور از هر گونه شلوغی و سر و صدا هستید ، استراحت ساحل  کیپ پانوا را به شما پیشنهاد می کنیم.
خلیج بالنگ ، به عنوان بندری جهت ترانسفر بار و انواع مقوله های صادراتی و وارداتی  قایق ها و کشتی ها ، به سمت جزایر فی فی و سایر جزیار جنوبی می  باشد.
در بخش های مرکزی پوکت ، مرکز اصلی این استان یا پوکت ، بونگ رانگ ، پارک جنگلی Phra Taew و...دیده میشود. با وجود جاذبه های مختلفی که در اطراف شهر پوکت وجود دارد ، ممکن است داخل خود شهر را افراد زیادی ندیده باشند و اپهمین بخش در حال حاضر بیشتر مورد بازدید قرار میگیرد. در این بخش تپه های بارور با جنگل های حرا ، مزارع آناناس بی شمار دیده میشود و پرورش ماهی و میگو و ماهیگیری  رواج دارد.
در جنوب غربی پوکت نیز جزایر زیبای دیگری نظیر Ko Bon, Ko Hae, Ko Lon, Ko Mai Thon, Ko Racha, Ko Maphrao و... وجود دارد .
در مجموع پوکت به دلیل  وجود سواحل زیبا ،  آب زلال ، سواحل مرجانی ،مزرعه مروارید ، صخره های سنگ آهکی  غارها و روستا ها و پارک ملی ، شهرت فراوانی کسب کرده است.
پوکت اقامتگاه افراد اصیل تایلند ،  چیتی تایلندی و مالزیایی است. مردم ساکن روستاهای این جزیره لهجه های سخت و عحیبی دارند و بهتر است بدانید که اگر به این روستا ها برای مشاهده ی طبیعت ناب آن سفر می کنید ،  فهم سخنان آن ها حتی برای بومیان مرکز استان پوکت نیز دشوار است. اقتصاد پوکت  تا حد زیادی به بانکوک مشابه است و  بافت شهری این منطقه به چین بسیار نزدیک است.

تور پوکت


تاریخچه پوکت در تو پوکت


سابقه ی این شهر به قرن 16 میلادی بازمیگردد. ابتدا این منطقه ، زمینی گسترده بود و در واقع سکونتی در آن وجود نداشت. اما تاجران و بازرگانان چینی به واسطه ی معامله در پایتخت وقت تایلند ، یعنی بانکوک ، به این شهر توسعه بخشیدند و  کم کم ساخت این شهر آغاز شد. این شهر بارها در طول چنگ های مختلف از جمله جنگ جهانی دوم صدمه دید و همچنین در حمله به ویتنام ، از آسیب  مصون نماند. بارها تا مرز سقوط و انحطاط پیش رفت تا این که امروزه به سبب وجود جاذبه های طبیعی بیشتر نسبت به جاذبه های تاریخی ، محلی برای جذب گردشگران شده است. 
در نگاه اول به سبب سبک معیشتی قالب مردم ، ممکن است تصور کنید که اغلب مناطق پوکت از سطح زندگی پایینی برخوردار هستند. اما بد نیست بدانید که  این شیوه زندگی و پایبندی مردم منطقه به سنت ها و دین و مذهب خود این تصور را برای اغلب بازدیدکنندگان ایجاد می کند.


منبع: تور پوکت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی