تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

تور مالدیو

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

درباره تور مالدیو

مالدیو ، مجمع الجزایری در اقیانوس هند است که متشکل از 1192 جزیره مرجانی که در 26 آب سنگ مرجانی طبقه بندی شده است ، می باشد. این منطقه درجنوب جنوب غربی هند و بخشی از جنوب آسیا  واقع شده است.

مالدیو برای اغلب گردشگران ممکن است ناشناخته باشد. اولین بار در سال 1970 ، گردشگران عظیمی به این منطقه سفر کردند و شهرت آن ، افزایش یافت. این جزایر ، از نظر اقتصادی بر کشاورزی متکی هستند و و اقتصاد مملکتی نیز از طریق واردات و صادرات ، تامین میشود.

درباره تور مالدیو

تور مالدیو و تاریخچه مالدیو

مالدیو قبلا منطقه ای پادشاه نشین  و تحت حفاظت هلند و بریتانیا بوده است. اما در حال حاضر ، جمهوری مستقل است. این کشور ، از نظر تاریخی غنی نیست و نمی توان تاریخچه مفصلی برای آن شرح داد. اما سالهای سال بازرگانان عرب سر راه دریانوردی به شرق دور در بنادر مالدیو پهلو می‌گرفتند و این کشور با حکومت شاهان ضعیف، همواره تحت ظلم و ستم کشورهای بیگانه قرار داشته است.

سونامی 26 دسامبر 2004 ،  خسارات وسیعی به مالدیو وارد کرد. از جمعیت این کشور ، بیش از یک سوم به طور مستقیم توسط سونامی تحت تاثیر قرار گرفت و بیش از  پانزده هزار نفر بی خانمان شدند. 

دو شهر معروف در تور مالدیو

  • ماله : پایتخت مالدیو و بزرگترین شهر کشور
  • ادوسیتی: شهر دوم کشور و محل زندگی  جنبش تجزیه طلب Suvadive  

فعالیت های تفریحی ویژه در تور مالدیو

گذشته از سنگ و آب و طبیعت بی نظیر این کشور ، غواصی از تفریحات رایج گردشگران و ساکنان این کشور است. جزایر مرجانی فوق العاده زیبا این منطقه سبب جذب بازدید کنندگان میشود  و صخره های مرجانی ، کل سواحل این نقطه را پوشانده است.

شفافیت آب های مالدیو شهره ی عام و خاص است . طوری که گفته میشود می توانید از نواحی  ساحلی و البته از ارتفاعات ، لاشه ی حیوانات آبزی را مشاهده کنید.

بهترین زمان برای غواصی در جزایر ، ماه های ژوئن تا آوریل  هر سال است؛ در این ماه ها آب ها گرم هستند و عمق دید تا 30 سانتی متر در کف دریا افزایش می یابد. علاوه برای مکان های شیرجه زنی ، استراحتگاه های زیادی در سواحل این منطقه وجود دارد که امکانات تفریحی ساحلی زیادی در اختیار گردشگران قرار داده است. بزرگترین امواجی که در مالدیو می توانید مشاهده کنید ، در ماه ژوئن و اوت رخ می دهد. 

Dhoni ، یک قایق سنتی بادبانی در مالدیو است که شباهت زیادی به قایق های کوچک عربی که لنج خوانده میشوند دارد.این نوع قایق ها در مالدیو به وفور دیده میشوند و همواره به عنوان وسیله نقلیه برای جابه جایی میان جزایر مالدیو ، از آن ها استفاده می شده است. این قایق از چوب نخل نارگیل ساخته شده است و قایق رانی ساحلی در این مناطق ، از طریق همین قایق های سنتی انجام میشود.

در همین حوالی نیز ، استراحتگاه های بزرگ و لوکسی وجود دارد که  مجموعا شامل سواحل خصوصی، رستوران ها، کافی شاپ ها، ، سالن ها، کافه ها و مدارس غواصی می باشند.


منبع: تور مالدیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی