تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور یزد

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

جاذبه های گردشگری تور یزد


ارگ سریزد
این ارگ ، متعلق به دوره ساسانیان و قرن هفتم هجری است که در روستای سریزد واقع شده است. در این ارگ ، اتاق ها و سالن های متعددی وجود دارد که گویا در زمان های قدیم آن را اجاره می دادند.
در قلعه یه خندق عمیق وجود دارد که در مواقع خطر با آب پر می شده و تنها راه ورود به آن هم یه پل متحرک بوده که جمع می شده است. این بنا ، جایزه ی بین المللی یونسکو را کسب کرده است و نام آن جهانی است.
بیابان ها
یزد با بیابان های بی نظیر و جالبی احاطه شده است. سفر در این بیابان ها و با پای پیاده ، روی شن وماسه های گرم منطقه ، لذتی متفاوت دارد که شاید در هیچ کجا از ایران نتوانید حس کنید. آسمان کویر این منطقه ، در شب فوق العاده است.
برج باد
برج باد ، از اختراعات ایرانیان است که برای مقابله با تغییرات آب وهوایی ساخته شده است.  ایران درگیر بادهای متفاوتی است و این باد ها ، به شدن آب و هوای این منطقه را تحت تاثیر قرار می دهند. در زمان های قدیم از این برج ها برای تهویه هوای داخلی منزل استفاده می شده است. 
امیرچخماق
امییر چخماق ، ساختمانی با معماری غیرمتعارف ، در سه طبقه ی وسیع و در یزد است. این ساختمان در میدان امیرچخماق واقع شده است. این میدان ، مشهورترین میدان یزد است. در آن دوره امیرجلال‌الدین چخماق از سرداران شاهرخ تیموری و حاکم یزد بود که با همکاری همسر خود فاطمه‌خاتون برای آبادانی یزد مجموعه‌ای شامل تکیه، میدان، حمام، کاروانسراها، خانقاه، قنادخانه، چاه آب سرد و مسجد امیرچخماق را ساخت. حسینیه امیرچخماق نیز در زمان گذشته در این مجموعه ی تاریخی وجود داشته است که تخریب شده است و مجددا در حال بازسازی می باشد.
آتشکده
آتشکده ، نمادی از نور و خدایان نور است که از جمله معابد مهم برای زرتشتیان می باشد. در این معبد علاوه برا بنای اصلی ، یک باغ بزرگ و استخر نیز وجود دارد.
آرامگاه سید رکن الدین
این آرمگاه آبی و زیبا ، از تمامی بخش های شهر قابل مشاهده است. کل بنا 33 متر ارتفاع دارد و با استفاده از آبی که در آن جریان دارد ، دمای بنا تعدیل میشود.

اطلاعات تور یزد


بهترین زمان تور یزد


اغلب افراد ، فصل پاییز را بهترین زمان برای سفر به این استان می دانند. البته با توجه به آب  و هوای گرم و خشک آن ، اواخر زمستان نیز ، زمان مناسبی است.


منبع: اطلاعات تور یزد

نظرات  (۱)

عااااااااااالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی