تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور پاتایا

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور پاتایا


روستای Nong Nooch
این پارک وسیع ، مجموعه ای گل های ارغوانی رنگارنگ  ویک باغ وحش جذاب برای تمام رده های سنی است.  در این بخش مسابقات بوکس تایلندی به صورت دوره ای برگزار میشود.
جزیره Jomtien
فراتر از شلوغی های شهر ، جزیره Jomtien مکانی آرام و  دل انگیز برای دوستدارن طبیعت و جهت تعامل مسالمت آمیز انسان ها با درختان ،  می باشد. موج سواری و چتربازی از فعالیت های رایج در این منطقه است.
پناهگاه حقیقت
برخی این پناهگاه را نمود زمینی شکوه آسمان می دانند.  سبک معماری تایلندی در این منطقه به خوبی مشاهده میشود و در کل ساختاری برای ادای دین آدمیان به ادیان و فلسفه میباشد. محراب این منطقه و کنده کاری های هنری موجود در بخش های مختلف آن ، مهم ترین بخش های این پناهگاه است.
Wat Yansangwararam
این ساختمان نه تنها طراحی  و معماری اصیل تایلندی را نشان می دهد ، بلکه نمود ارزش های جامعه در پاتایا است.
مینی سیام
مینی سیام نمایش مدل های معماری بین المللی است و ماکتی در سایز کوچک  و شالوده هنر و معماری جهان است.
پارک پاتایا
سفر با ترن های هوایی پارک پاتایا  را به عنوان منبع آدرنالین می دانند. برج موجود در این پارک ، نمای زیبا و منظره ای بی نظیر از کل پارک را به گردشگران تقدیم می کند.

اطلاعات تور پاتایا


بهترین زمان تور پاتایا


پاتایا به سبب منطقه ی جغرافیایی ، آب و هوای ثابتی ندارد. در فصل های پاییز و زمستان هوای این منطقه معتدل و خشک است. در بهار گرمای هوا بیشتر میشود و رطوبت هوا نیز افزایش می یابد. در اواخر بهار و در فصل  تابستان ، باران های موسمی و هوای شرجی در این مناطق  غالب است.  به طور کلی سفر در فصل های پاییز و زمستان را به پاتایا  توصیه می کنیم.


منبع: اطلاعات تور پاتایا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی