تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور شیراز

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور شیراز

آرامگاه حافظ

برای رفتن به این آرامگاه ، دو کتاب معنوی و آرامش بخش قرآن و دیوان حافظ را فراموش نکنید. تمام کسانی که به این آرامگاه سفر می کنند معتقدند که این باغ ، فضایی منحصر به فرد دارد و آرامشی که در این نقطه از شیراز حکم فرماست ، در جای دیگر نمی توان تجربه کرد.

بازار وکیل

این بازار ، یکی از مشهورترین بازارهای سنتی ایرانی است که به دستور کریم خان زند ساخته شده است. معماری این بنا برگرفته از بازار قیصریه لا رو همچون بازارچه بلند اصفهان ساخته شده در دوره شاه عباس است، اما عرض بازار وکیل بیش از سایر بازارهاست هم چنین ۷۴ دهانه طاق ضربی بازار با ارتفاع بیش از ۱۱ متر مرتفع تر از طاق سایر بازارهاست. انواع اجناس را در این بازار پیدا می کنید ؛ از فرش تا ادویه جات و وسایل منزل و...

مسجد شاه چراغ

این مسجد ، آرامگاه  سید میر احمد، یکی از 17 برادران امام رضا است. داخل بنا پوشش کاملی از آیینه کاری دارد که سبب شده است کل مسجد درخشان باشد.

ارگ کریم خان

این ارگ ، در طول سال های اول  حکمرانی سلسله ی زندیه ساخته شد.  هدف از ساخت آن ، حفاظت  قلب شهر شیراز بوده است. در این ارگ ، 4 برج مدور وجود دارد، که هر یک 14 متر ارتفاع دارند . در داخل قلعه  یک حیاط زیبا با درختان پرتقال و یک استخر وجود دارد که مجموعا فضای زیبایی را به وجود آورده است.

حمام وکیل

این حمام ، در مجاورت بازار وکیل قرار دارد. بنایی که در دوران زندیه ساخته شده است و  نماد معماری پیشرفته ایران در زمان خود است.

اطلاعات تور شیراز

پرسپولیس ( تخت جمشید)

فارس استانی غرق در فرهنگ و هنر است. تخت جمشید ، نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت باشکوه و تشریفاتیِ پادشاهی ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌است. تخت جمشید در شمال شهرستان مرودشت، شمال استان فارس (شمال شرقی شیراز) قرار گرفته است.

باغ ارم

باغ ارم ، معروف ترین باغ ایران است که سایت گیاه شناسی مشهور  برای درختان سرو است. بلند ترین درختان سرو در باغ ارم وجود دارد و برخی معتقدند که این درختان ، به بهشت می رسند... به غیر از این باغ ، کاخ زیبایی در کنار استخر اصلی در مرکز باغ وجود دارد.

دروازه قرآن

دروازه قرآن ، محل اصلی ورود به این شهر است و گیت مسافران به حساب می آید دروازه قرآن در دوره قاجاریه به علت وقوع چندین زلزله دچار صدمات زیادی شد که محمد زکی خان نوری آن را تعمیر نمود. در سال ۱۳۲۷ هجری شمسی مرحوم حسین ایگار   ، دروازه قرآن را بازسازی کرد.

بهترین زمان تور شیراز

ماه های فروردین و اردیبهشت ، بهترین زمان برای سفر به این شهر هستند. در سایر ماه های سال نیز می توانید به این شهر سفر کنید. اما ممکن است با گرمای بیش از حد هوا رو به رو شوید. در این ماه ها ، یعنی اردیبهشت و فروردین ، هوا معتدل تر است.


مبنع: اطلاعات تور شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی