تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور استانبول

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور استانبول


1- مسجد ایا صوفیه
مسجد ایا صوفیه یا کلیسای صوفیا ، از برترین معماری های بیزانسی ترکیه در شهر استانبول محسوب میشود.  گفته میشود وقتی امپراطور روم شرقی برای اولین بار وارد شهراستانبول شده است  در حالی که  ایجاد بنای این مسجد به پایان رسیده است ، به گریه و تضرع در درگاه خدا میپردازد و به خاطر قضاوت نا به جای خود بابت ناچیزپنداشتن این مسجد ، درخواست عفو و بخشش می کند. این مسجد بیانگر ثروت و مهارت های مهماری امپراطوری های گذشته است.
2- کاخ توپکاپی
این کاخ در قرن پانزدهم هجری قمری توسط ممد فاتح ساخته شد. کاخ در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و تحت سلطه ی حکومت عثمانی تا قرن نوزدهم قرار داشته است. در این مجموعه ، قریب به  اتفاق ، مجموعه ای بی نظیر از هنر اسلامی اندود شده با پیچ و تاب های دست کاشی کاران ماهر و ترکیبی بی نظیر از تزییات خیره کننده در داخل و خارج ، یعنی حیاط مجلل کاخ  است.
حرم ، دادگاه دوم و دادگاه سوم که مخصوص سلطان بوده است ،  آثار منسوب به حضرت محمد (ص ) و وزارت خزانه داری ، از بخش هایی است که در کاخ به صورت مجزا به چشم می خورد.
3-مسجد آبی
هدیه ی سلطان احمد به شهر استانبول بوده است که حدود 7 سال ساخت آن زمان برده است. این مسجد از آن جهت که مشابه مسجد بزرگ مکه دارای شش مناره بود ، سبب تشویش بزرگی میان مسلمانان شد. نهایتا مناره هفتم برای جلوگیری از اختناق به مکه اهدا شد. این مسجد از بهترین دستاورد های حکومن عثمانی به جهن معماری فضایی بی نظیر می باشد.
4- کلیسای آب انبار
این کلیسا ، از شگفت انگیز ترین بخش های معماری استانبول است. 336 ستون در 12 ردیف ، با ساختار کلاسیک آغشته به کنده کاری های تزیینی ، در میان آب ها قرار گرفته اند. مهم ترین ستون این بنا ، سنگ مدوزا می باشد که  روشن ترین و رویایی ترین نما را در بردارد.
5-Hippodrome 
6- موزه باستان شناسی
7- بازار بزرگ
8- مسجد سلیمانیه
این مسجد در بالای منطقه سلطان واقع شده است. معماری مشهور این مسجد ، وحدت عناصر و نسبت های طراحی خاص ، از عوامل جذب گردشگران زیادی به صورت سالانه به این کشور است.
9-بازار ادویه ها
10- کاخ دلما باغچه
11- کلیسای چورا
و...

جاذبه های تور استانبول


بهترین زمان تور استانبول


برای سفر به هر منظقه ای لازم است بهترین اب وهوا را ارزیابی کنیم تا بتوانیم از سفر خود بیشتر لذت ببریم. دمای 10 درجه در روزهای زمستان و پاییز تا رمای 25 درجه در بهار، بهترین دما با در نظر گرفتن تعادل نسبی رطوبت با توجه به دریای کشور ترکیه است.
بنابراین پیشنهاد ما ، مسافرت در ماه های آوریل تا می در فصل بهار ، و سپتامبر تا اکتبر در فصل پاییز است. در سایر ماه ها با هوایی شرجی و گرم ، و یا سرد و زمستانی رو به رو خواهید بود.


منبع: اطلاعات تور استانبول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی