تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور ارمنستان

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

جاذبه های گردشگری تور ارمنستان


چشم انداز (رصد خانه) Karahundj
این چشم انداز به عنوان زوراتس کارر نیز شناخته شده است و نام رسمی آن یعنی Karahundj ، در سال 2004 به آن اختصاص داده شد.
این سایت باستانی، در جنوب استان سیونیک ارمنستان واقع شده است و  گفته میشود که سنگ های این منطقه ، اولین دست ساز های انسانی هستند.
اما ترکیب این سایت باستانی جالب است ! یک سنگ قبر مربوط به عهد برنز به همراه 223  سنگ ایستاده یا 2 تا 3 متر قد و حدود 10 تن وزن ، این مجموعه تاریخی را تشکیل داده اند.
این منطقه علاوه بر این که جاذبه ی تاریخی و طبیعی است ،  برای مشاهدات نجومی و تقویمی نیز از آن استفاده میشود.
صومعه تاتو
این بنا در استان سیونیک واقع شده است. این صومعه ها و ساختمان های مرتبط با آن ، در حدود یک کیلومتر تا لبه یک تنگه رودخانه عمیق و صخره ها  پیش رفته است. چشم انداز طبیعت اطراف این صومعه ، بسیار جذاب و دیدنی است.
در صومعه ، قلعه ای برای دفاع وجود دارد که شیوه ساخت آن ، امروزه نیز به عنوان تکنیک های معماری کاربرد دارد.
کل صومعه دارای برج های بلند ، پنجره های باریک و دیوار های ضخیم و سنگی است که هنوز هم فعال است و کلیسای پاگوس و  پیتر نیز در اطراف این صومعه هستند.

اطلاعات تور ارمنستان


کوه های قفقاز
این کوه ها ، مجموعه ای طبیعی و کوچک ، در شمال ارمنستان هستند. هوای تازه و مناظر طبیعی این منطقه ، به همراه عسل طبیعی و اجناس محلی که در این منطقه به فروش میرسد ، می تواند سفر یک روزه خوشایند ی را برای شما رقم زند.
ماتناداران ( موزه نسخه های خطی قدیمی )
این موزه در پایتخت کشور ، یعنی ایروان واقع شده است. در موزه ، مجموعه ای نسخه های قدیمی نوشته شده روی  پوست حیوانات و  برگه های قدیمی نگهداری میشود.  به طور کلی این موزه ، نشانگر الفبا و زبان ارمنی و تاثیر آن در طول تاریخ است.
روستا و منطقه گارنی
این روستا در 28 کیلومتری جنوب شرق ایروان واقع شده است.  معبد هلنی گارنی در این روستا واقع شده است که ساختاری فرنگی دارد و از محبوب ترین جاذبه های ارمنستاناست.  کلیسای St Astvatsatsinو  Mashtots Hayrapetنیز در اطراف این سایت قرار گرفته اند.  سنگ های این منطقه ، سمفونی سنگی را به راه انداخته اند که اهمیت زمین شناسی دارند.


بهترین زمان برای سفر به تور ارمنستان


ارمنستان ، زمستان های سرد و خشکی دارد و شاید کمتری بازدیدکننده ای در فصل زمستان به این شهر سفر کند. همچنین بسیاری از مناطق خارج از دره ارس ف به دلیل بارش سنگین برف غیرقابل دسترس هستند. بهترین زمان برای رفتنبه ارمنستان ،  اواخر ماه می و ژوئن و یا در اواخر سپتامبر و اکتبراست.
در این ماه ها ، گل ها طراوات دیگری دارند و پرندگان مهاجر ، از این منطقه عبور می کنند. . کوه آرارات نیز جلوه ی دیگری دارد و  می توانید در فصل های گرم تر ، به خوبی آن را مشاهده کنید. این در حالی است که در فصول سرد ، مه شدید ، دیدن این کوه را غیرممکن می کند.

منبع: اطلاعات تور ارمنستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی