تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور آنکارا

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

جاذبه های توریستی تور آنکارا


موزه تمدن آنتولی
این موزه ، بافت پیچیده ی قدیمی ترکیه را به بازدیدکنندگان این شهر معرفی می کند. دارای مجسمه ، نقش برجسته ها و آثار باستانی مربوط به روم کلاسیک ، یونانیان ، آشوری ها و...می باشد. به طور کلی این موزه نمایشگاهی از تمدن  پائولاتیک تا لیدیا می باشد. این موزه از دو کاروانسرا تشکیل شده است که قبلا به عنوان بازار از آن استفاده میشده است. مهمان سرای کوشونلو و بازار محمود پاشا از بخش های مختلف این موزه می باشند.
آنیت کبیر
در این مکان ، مقبره ی مصطفی آتاتورک ، بنیان  گذار ترکیه مدرن که با سنگ مرمر به صورت کامل پوشیده شده است قرار گرفته است. این مقبره متشکل از موزه و حایط های تشریفاتی است که در واقع برای برخی از ترک زبانان ، یک مکان زیارتی محسوب میشود. ورودی اصلی این مکان کمی پیچیده است و دارای یک راهرو 262 متری می باشد که با 24 مجسمه شیر ، تزیین شده است. در سمت راست آنیت کبیر ، نمایشگاه خاطرات آتاتورک برپاشده است که در کنار آن ، کتابخانه ی آتاتورک نیز مشاهده میشود.
در چپ و راست این مقبره ، کتیبه های طلاکاری شده  زیادی دیده میشود که سخنان آتاتورک روی آن ها حک شده است. مقبره ی اصلی در انتهای بخش شمالی و زیر یک سنگ  40 تنی قرار گرفته است که در واقع آرامگاه زیر آن می باشد.

اطلاعات تور آنکارا


کیتادل
این قلعه در دوران رومیان ساخته شده است. این مکان اگرچه تا حد زیادی تخریب شده بود ، اما با مرمت آثار موجود در این قلعه نظیر 20 ستون اصلی ، هم اکنون یکی از برترین جاذبه های آنکارا برای توریست های می باشد.
موزه واکیف اسرلری
این موزه مجموعه ای از منسوجات ، کاشی کاری ها ، فلزکاری ها و در کل صنایع دستی ترکیه در دوران باستان است.
پارک گنجلیک
این پارک در قلب شهر آنکارا قرار گرفته است و چشمه های آب رنگارنگی به همراه لوناپارک تفریحی برای کودکان در بردارد.
حمام رومی
خرابه های حمام رومی که در قرن سوم ساخته شده است ، در شهر آنکارا قرار دارد و دارای بخش های مختلفی از جمله  فریجیداریوم ای اتاق سرد ، تپیداریوم و  کالداریوم یا اتاق گرم و همچنین آرامگاه بیزانس است.
مسجد Kocatepe Camii
این مسجد یکی از برگترین مساجد جهان و نماد ترکیه محسوب میشود.


بهترین زمان تور آنکارا


آنکارا شب های سرد و روزهای گرمی را در فصل تابستان دارد. بهار و پاییز برای کسانی که علاقمند به سفر های بارانی هستند ، بهترین فصل  جهت بازدید می باشد. در ماه های ژانویه و فوریه ، دمای هوا به زیر صفر میرسد و زمستان سردی در این شهر حکم فرما می باشد.


منبع: اطلاعات تور آنکارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی