تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

اطلاعات تور آلانیا

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

جاذبه های طبیعی تور آلانیا


پارک آبی
یکی از پارک های معروف جهان ، پارک آبی آلانیا می باشد که در حوالی منطقه Okudzalar  قرار گرفته است. در این پارک ، مرتفع ترین کوه ها و پست ترین حفره ها را میبینید و در  می توان گفت مجموعه ای بی نظیر از طبیعت را به صورت همزمان در این پارک مشاهده خواهید کرد. به علاوه  ، فضایی برای ورزش های آبی ، تفریحات خانوادگی  ، رستوران و کافه تدارک دیده شده است.
غواصی و پارک دلفین ها
به دلیل وجود آب های درخشان ، تنوع گونه های آبزی  ، وجود میلیون ها گونه از گیاهان دریایی  و همچنین حفاری هایی که بسیاری از آن کشف نشده است ف غواصی در این منطقه ، طرفداران زیادی دارد.  به علاوه آب و هوای آلانیا به گونه ای است که در اغلب فصول ،  معتدل است و زمینه مناسبی برای این تفریحات را فراهم می آورد. همچنین پارک دلفین ها در این منطقه ، فرصت مناسبی جهت آشنایی با دنیای شگفت انگیز دلفین ها و فک ها را  به وجود آورده است.
غارهای داملاتاش
این غار مجموعه ای شگفت انگیز از قندیل های 15 هزار ساله است و اشکال متفاوتی در آن یافت میشود. ویژگی های ساختاری قندیل های سربالا و سرپایین این غار ، با توجه به ترکیبات شیمیایی خاص خود ، سبب شده است که پزشکان بازدید از آن را برای افراد مبتلا به آسم توصیه کنند.

اطلاعات تور آلانیا

جاذبه های تاریخی تور آلانیا


قلعه آلانیا
این منطقه مشرف به دشت پامفیلیان و  کوه های کیلیکیه می باشد.  برای بازدید از این قلعه ، باید جاده ی کوهستانی که در ارتفاع سه و نیم کلیومتری از  قرار گرفته است را پشت سربگذارید.  قلعه مجموعه ای از ویرانه های تاریخی می باشد که از مخازن و بخش های کلیساییی تشکیل شده است. 
قلعه احمدک
در راه حرکت به سمت قلعه آلانیا ، با روستای احمدک مواجخ میشوید که برای مدتی تحت تصرف عثمانی ها و سلجوقی ها قرار گرفته است. از این روستا خانه های قدیمی چوبی زیادی باقی مانده است که مجموعا  بالاترین سازه در آلانیا را تشکیل میدهند.
برج قرمز
برج قرمز ، یک ساختمان 5 طبقه هشت ضلعی است که تقریبا 30 متر قطر دارد و بیش از 30 متر نیز ارتفاع دارد. در این برج مخزن مرکزی برای ذخیره آب نگهداری میشود که مجموعا در سال 1226 توسط  کیقباد سلجوقی بنا شد.
Tersane
در طول دیوارهای قدیمی بندری از برج قرمز ، راهرو های چوبی  Tersane دیده میشود که تنها کشتی سازی قدیمی باقی مانده از دوران ساجوقیان در ترکیه است.
خانه عثمانی
خانه عثمانی ویلایی احاطه شدخه توسط باغ های سرسبز  می باشد که در حال حاضر مجموعه رستوران های توریستی را در آن مشاهده می کنیم. در این رستوران ها می توانید از غذاهای عثمانی سنتی  که ترکیبی از گوشت بره و پوره بادمجان است ، تا عذاهای مدرن و امروزی لذت ببرید.


بهترین زمان تور آلانیا


دمای هوا در فصل تابستان تا 30 درجه افزایش پیدا می کند و هوا شرجی است. پیشنهاد ما برای سفر به آلانیا ، اواخر تابستان و پاییز است. در این زمان ، از رطوبت هوا تا حدزیادی کاسته میشود و هوا معتدل میشود.


منبع: اطلاعات تور آلانیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی