تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

آداب و رسوم و فرهنگ آنتالیا

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

با وجود این که آداب و رسوم و سنت های آنتالیا مدتی است که کمرنگ تر شده است ، مثلا آداب مربوط به حضور زنان در جامعه و یا حقوق آن ها که بخشی از فرهنگ آنتالیا را تشکیل می دهد ، اما هنوز هم آشنایی با فرهنگ آنتالیا ، برای داشتن سفری مطمئن تر در تور آنتالیا به شما کمک می کند. با شناختن این آداب و رسوم ، می توانید تعامل بهتری را با مردمی که در آنتالیا و مجموعا تور ترکیه میبینید داشته باشید.

آداب و رسوم و فرهنگ آنتالیا

آداب عمومی حضور در اماکن مختلف
هرچند در گذشته پوشش خاصی برای زنان در آنتالیا تعریف شده بود ، اما در حال حاضر زنان می توانند با پوشش دلخواه اما با رعایت حدود خاص در جامعه حاضر شوند. مصرف مشروبات الکلی برخلاف رسوم و آداب است و لازم است قبل از ورود به هر مکانی که با فرش پوشیده شده است ، کفش خود را درآورید.
آداب برخورد و معاشرت
به کسانی که با تور به آنتالیا سفر می کنند ، تاکید میشود که حتما برخی از عبارات ترکی را یاد بگیرند. زیرا در خرید در تور ، با مردمی مواجه می شوید که سعی دارند با برخورد گرمی ، از شما پذیرایی کنند. بنابراین به رسم ادب ، اغلب بازدید کنندگان در تور آنتالیا ، برخی از کلمات را یاد میگیرند.
تعارف 
وقتی از فروشگاه خاصی خرید می کنید ، ممکن است فروشنده از شما بخواهد که مدتی را برای صرف چای یا قهوه با آن ها بگذرانید.  اگر بازدید کنندگان این دعوت را رد کنند ، این برخورد یک توهین برای میزبانان در تور است. 
فرهنگ آنتالیا
آنتالیا محلی مناسب برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت است.  پرتقال سمبل این شهر است که بیشتر به سبب وجود باغ های انبوه پرتقالی است که در تور آنتالیا میبینید. در بسیاری از آثار تاریخی این منطقه نیز نقوش پرتقال به چشم می خورد. همچنین در ورودی اکثر مکان های عمومی ، پرتقال های چوبی یا پلاستیکی به نمایش گذاشته شده است.


منبع: آداب و رسوم و فرهنگ آنتالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی