تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

تور گشت ها

بانک جامع تور ، تور استانبول ، تور دبی ، تور کیش ، تور مالزی و تور تایلند ، آژانس های مسافرتی ، ویزای توریستی و هتل های سراسر دنیا

صنعت گردشگری با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود ، صنعتی پویا با آینده‌ای درخشان است و سرمایه‌ گذاری در این صنعت در تمام کشورهای دارای جاذبه‌ های جهانگردی روبه افزایش است. امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین شرکت های مرتبط در صنعت گردشگری تبدیل شده است .

وب سایت گشت ها ، با رویکردی متفاوت ، منبعی جامع در صنعت گردشگری و توریسم می باشد که توانسته است تا کنون چندین مقصد اصلی را به تورهای ایرانگردی و حارجی اضافه کند و به این وسیله در اطلاع رسانی به افراد علاقمند و پیشرفت صنعت سیاحت و گردشگری ، سهم به سزایی داشته باشد.

رئوس فعالیت گشت ها، دو بخش خارجی و داخلی می باشد و در ارتباط با مناطق زیرمجموعه ی هر یک از از این رئوس ، مقالات متنوع و مفصلی را می خوانید که وب سایت گشت ها ، به صورت اختصاصی و با ساختار ی منسجم ، سعی کرده است در هر یک از آن ها ، تمامی سوالات هر گردشگر را پیرامون مقصد مد نظر خود ، پوشش دهد. گشت ها با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی تور و مسافرتی ، آماده خدمت رسانی به عزیزان ، جهت مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی می باشد.

پیوندها

آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۴ ب.ظ

همان طور که در بخش اول گفته شد، آب و هوا در تور کوش آداسی و در فصل گرم یا تابستان این منطقه ، خشک و گرم است و گاهی به واسطه بادهایی که در اواخر تابستان میوزد، دما تعدیل میشود و کمی خنک تر از روزهای دیگر فصل گرم میشود.
اگر تور مربوط به فصل سرد کوش آداسی را انتخاب می کنید، می توانید از ورزش های زمستانی این منطقه و بارش های برف زیادی و مداوم آن لذت ببرید.  بهترین زمان برای بازدید از موزه ها و سایر جاذبه های گردشگری کوش آداسی همین فصل سرد است که تراکم جمعیت گردشگران  منطقه کمتر است.

آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم


فصل سرد  کوش آداسی
فصل سرد کوش آداسی از نوامبر آغاز و در ماه مارس به اتمام میرسد. دما در این مدت به صورت متناوب کاهش پیدا می کند و در شب و دراواسط فصل ، به 2 درجه سانتی گراد بالای سفر میرسد.
فصل سرد کوش آداسی مرطوب ترین فصل سال است و بدان فصل خیس نیز گفته میشود. بارش های ثبت شده در ماه ژانویه به بیشترین مقدار خود میرسد و بنابراین اگر در این ماه به کوش آداسی سفر می کنید ، تور بارانی را تجربه خواهید کرد.
در ماه های فصل سرد، اسکی و ورزش های آبی در تور کوش آداسی محدود میشود و حتی در برخی از روزها که به واسطه سردی هوا ، مه غلیظی در منطقه مشاهده میشود، پیست های اسکی تعطیل هستند. در روز حدود 7 ساعت می توانید از آفتاب استفاده کنید و بیشتر اوقات را نیز در کافه های اطراف یا مراکز نزدیک به ساحل ، از هوای بارانی استفاده کنید.
سایر فصل ها یا ماه های shoulder 
آپریل یا می ، بیشترین توریست ها را از نقاط مختلف دنیا برای تور ترکیه و منطقه کوش آداسی جذب می کند. در این ماه ها از سرمای هوا کاسته میشود و هوایی بهاری را شاهد هستیم.

 منبع: آب و هوای کوش آداسی-بخش دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی